Σάββατο 23 Ιουλίου 2011


Έντουαρτ ..


Το πρόσωπο της είχε γίνει κάτασπρο .. Ήταν τόσο χλωμή.. Την πήρα στην αγκαλιά μου και την πήγα στο κρεβάτι να ξαπλώσει .. Την κούνησα λιγάκι και σιγά σιγά συνήλθε ..

-          Μπέλλα μου είσαι καλά ..?

-          Έντουαρτ ..ο πατέρας μου ..

-          Τι έπαθε γλυκιά μου ?

-          Πέθανε Έντουαρτ  πέθανε .., είπε και άρχισε να κλαίει .. Κάθισα δίπλα της και την πήρα στην αγκαλιά μου και έβαλα το κεφάλι της να ακουμπάει στο στέρνο μου ..

-          Ηρέμησε καλή μου , σε παρακαλώ δεν θέλω να μου πάθεις τίποτα ..

-          Εγώ φταίω Έντουαρτ , εγώ μόνο εγώ ..

-          Τι λες βρε Μπέλλα γιατί φταις εσύ ..? μην λες παράλογα πράγματα ..

-          Κι όμως από την στενοχώρια που του προκάλεσα εγώ ..

-          Μπέλλα ήταν μεγάλος άνθρωπος κάποια στιγμή θα ‘έφευγε ..

-          Όχι όμως τόσο σύντομα .. είπε ενώ έκλαιγε σπαραχτικά .. Δεν μπορούσα να την βλέπω έτσι .. Της χάιδευα τα μαλλιά για να ηρεμήσει ..

-          Ηρέμησε Μπέλλα μου σε παρακαλώ .., για απάντηση όμως πήρα ένα ακόμα κύμα κλάματος .. Μου σπάραζε την καρδιά , αλλά θα ήμουν δίπλα της ότι με χρειαζόταν …Αλλά πως είναι δυνατόν να πιστεύει ότι εκείνη φταίει για τον θάνατο του πατέρα της .. Αυτό θα την διαλύσει ακόμα περισσότερο ..

-          Ένtουαρτ ..?

-          Ναι Μπέλλα μου ..

-          Με αφήνεις λίγο μόνη μου ..?

-          Είσαι σίγουρη ..?

-          Απόλυτα χρειάζομαι λίγο χρόνο..

-          Όπως θες , της είπα .. όταν νιώσεις καλύτερα έλα να με βρεις ..και αφού σηκώθηκα της έδωσα ένα φιλί στο κεφάλι και έφυγα .. Θα σεβόμουν απόλυτα την επιθυμία της .. Όταν θα ήταν έτοιμη θα ερχόταν να με βρει .. Δεν θα της έκλεινα για κανένα λόγο την πόρτα ..

Μια εβδομάδα μετά ..

Η ζωή κυλούσε φυσιολογικά αλλά η Μπέλλα άφαντη .. Είχε κλειστεί μέσα στο σπίτι της και δεν έβγαινε .. Μόνο η Ρόζαλι της πήγαινε λίγο φαγητό αλλά και εκείνη δεν έμενε πολύ .. Η αλήθεια είναι ότι ανησυχούσα πολύ αλλά δεν μπορούσα να κάνω τίποτα από την στιγμή που θέλει να μείνει μόνη της .. Αν συνεχιστεί κι άλλο αυτή η κατάσταση θα πήγαινα να βρω ότι κι αν γινόταν  …Πήγαινα προς το σπίτι μου και συνάντησα τον Έμμετ..

-          Καλώς το πλουσιόπαιδο..

-          Έμμετ κόφτο ..

-          Καλά μωρέ πλάκα  έκανα ..

-          Ναι μωρέ συγνώμη αλλά το τελευταίο καιρό τα νεύρα μου είναι…

-          Εξαιτίας της Μπέλλας , ε?

-          Ναι εδώ και μια εβδομάδα έχει κλειστεί στον εαυτό της και κοντεύω να τρελαθώ ..

-          Ναι το ξέρω και η Ρόζαλι πριν λίγο έφυγε από το σπίτι της , της πήγε λίγο φαγητό και έφυγε ..

-          Και πως είναι ?

-          Δεν έχει αλλάξει καθόλου η κατάσταση κλεισμένη στον εαυτό της ..

-          Που θα πάει αυτή η κατάσταση Έμμετ , ειλικρινά αρχίζω και τρελαίνομαι ..

-          Είσαι ερωτευμένος μαζί της έτσι ?

-          Πώς σου ήρθε αυτό ..?

-          Έλα βρε Έντ , φαίνεται από χιλιόμετρα μακριά ..

-          Τόσο πολύ ..?

-          Τόσο πολύ ..

-          Ρεζίλι έχω γίνει ..

-          Έλα μωρέ δεν είναι κακό να είσαι ερωτευμένος , η Μπέλλα είναι καλό κορίτσι είναι το εντελώς αντίθετο από εσένα .

-          Τι εννοείς εγώ δεν είμαι καλό παιδί ..?

-          Έλεος Έντ καταλαβαίνεις τι λέω ..

-          Ναι μωρέ καταλαβαίνω ..αλλά αν δεν βγει ποτέ από το σπίτι της πώς θα της πω ότι είμαι ερωτευμένος μαζί της , μου λες ?

-          Δώσε της λίγο χρόνο , τον πατέρας της έχασε ..

-          Το ξέρω Έμμετ αλλά το χειρότερο είναι ότι θεωρεί τον εαυτό της υπαίτιο ..

-          Αυτό είναι άσχημο , κάνε υπομονή ..

-          Κάνω,  μπορώ και να κάνω και τίποτα άλλο ..

-          Ήθελα να σου πω κάτι ..

-          Πες μου ..

-          Να εγώ με την Ρόζαλι όπως ξέρεις είμαστε αρραβωνιασμένοι ..

-          Ναι το ξέρω ..

-          Να σκεφτόμασταν να παντρευτούμε , βλέπεις δεν ξέρουμε πόσος ακόμα καιρός μας μένει..

-          Χαίρομαι για εσάς , είπα και τον αγκάλιασα ..

-          Σε ευχαριστούμε πολύ , αλλά υπάρχει πρόβλημα ..

-          Τι πρόβλημα ..?

-          Η Μπέλλα ..

-          Ναι σωστά ..

-          Η Ρόζαλι δεν θέλει να παντρευτεί χωρίς την φιλενάδα της..

-          Λογικό μου φαίνεται ..και τα σκέφτεστε να κάνετε ?

-          Προς το παρόν θα περιμένουμε λιγάκι μήπως συνέλθει η Μπέλλα και μετά βλέπουμε ..

-          Ας κάνουμε λιγάκι υπομονή όλοι .. και από κουμπάρους τι θα κάνετε ..?

-          Να η μία σίγουρα θα είναι η Μπέλλα ..

-          Και ο άλλος ?

-          Να έλεγα εσένα , αν θες βέβαια, να γίνεις εσύ ο κουμπάρος μας..

-          Εγώ ?

-          Ναι αν θες έτσι , δεν θα σε πιέσουμε ..

-          Και το συζητάς με μεγάλη μου χαρά .. , του είπα και αγκαλιαστήκαμε ..

-          Χαίρομαι που δέχτηκες ..

-          Μα δεν υπήρχε περίπτωση να αρνηθώ..

-          Ωραία .. λοιπόν πρέπει να πάω σπίτι , έχει  ψιλοβραδιάσει και θα φωνάζει η Ρόζαλι ..

-          Οκ καλό βράδυ θα τα πούμε αύριο ..

-          Οκ άντε καλό βράδυ , είπε και χωριστήκαμε , εγώ προχώρησα λιγάκι παραπάνω και έφτασα σπίτι μου .. 

Άναψα το τζάκι λόγω κρύου και έβαλα να ζεστάνω την  σούπα από το μεσημέρι .. Είχα μάθει να ψιλομαγειρεύω αλλά καμιά φορά δεν τρώγονταν τα φαγητά μου..Καθώς είχα καθίσει να φάω , ξαφνικά χτύπησε η πόρτα .. Άφησα την πετσέτα πάνω στο τραπέζι και πήγα να ανοίξω ..μόλις άνοιξα είδα την Μπέλλα …

-          Μπέλλα ..είπα και την πήρα αγκαλιά ..

-          Έντουαρτ .. και μου ανταπέδωσε την αγκαλιά ..

-          Έλα πέρασε , είπα και της έκανα χώρο να περάσει ..

-          Δεν ενοχλώ έτσι ?

-          Βρε Μπέλλα πας καλά .. είσαι καλά ? ανησύχησα τόσο καιρό …

-          Ναι τώρα είμαι καλύτερα και σε ευχαριστώ που σεβάστηκες την επιθυμία μου να μείνω μόνη μου ..

-          Δεν μπορούσα να κάνω κάτι διαφορετικό , αφού αυτή ήταν επιθυμία σου..

-          Και πάλι σε ευχαριστώ , σε διέκοψα και από το φαγητό ε?

-          Σώπα καλέ τώρα έβαλα λίγη , θες να σου βάλω και εσένα  ..?

-          Αν και δεν πεινάω ιδιαίτερα βάλε μου ..

-          Οκ …, είπα και πήρα άλλο ένα πιάτο και έβαλα λίγη σούπα ..

-          Ορίστε και η σούπα σου , και αφού της έβαλα και ένα ποτήρι νερό κάθισα δίπλα της ..

-          Μόνος σου την  έφτιαξες ..?

-          Ναι , γιατί ..?

-          Απλά ρωτάω … είπα και ένας είδος ανησυχίας απλώθηκε στο πρόσωπο της ..

-          Μπέλλα τι υπονοείς , ότι δεν μαγειρεύω καλά ..?

-          Δεν είπα τίποτα , απλά ρώτησα ..

-          Καλάαα, είπα και χαμογέλασε λιγάκι και αυτό με έκανε χαρούμενο ..Εκείνη δοκίμασε μια κουταλιά και μια λάμψη εμφανίστηκε στο πρόσωπο  της ..

-          Έχω να πω ότι είναι πολύ ωραία η σούπα .

-          Αλήθεια μου λες ..?

-          Αλήθεια , έκανες πολύ καλή δουλειά ..

-           Σε ευχαριστώ ..πώς είσαι ??

-          Εντάξει δεν είμαι και τέλεια , αλλά αρχίζω και τα αποδέχομαι πια τα πράγματα .. Θα ήθελα μόνο να ήμουν και εγώ εκεί να τον αποχαιρετούσα ..

-          Έλα μη  στενοχωριέσαι , προσευχήσου και αυτός να είσαι σίγουρη ότι θα σε ακούσει ..

-          Αχ βρε Έντουαρτ , έχεις γίνει τόσο καλός …

-          Εγώ μπα κάποιος άλλος μάλλον ..

-          Γιατί μειώνεις τον εαυτό σου , δεν ήσουν ποτέ κακός Έντουαρτ η αγωγή σου και οι καταστάσεις σε έκαναν..

-          Καλά καλά τα έμαθες ..?

-          Τι να μάθω?

-          Η Ρόζαλι με τον Έμμετ παντρεύονται ..

-          Αλήθεια και γιατί δεν μου είπε τίποτα  η Ρόζαλι?

-          Σε έβλεπε έτσι και δεν τολμούσε , περίμενε να συνέλθεις …

-          Πρέπει να τους ζητήσω συγνώμη ..

-          Μην φοβάσαι , είσαι απόλυτα δικαιολογημένη , τον πατέρα σου έχασες όχι την γάτα σου ..

-          Και πάλι , πολύ χαίρομαι για αυτούς ..

-          Ναι και μάντεψε ποιοι θα είναι οι κουμπάροι ..?

-          Μην μου πεις εμείς οι δύο ..?

-          Σωστά εμείς οι δυο θα είμαστε ..

-          Αχ τι ωραία αλλά πιο είναι ωραίο είναι ότι δύο άνθρωποι που αγαπιούνται πολύ ενώνονται και δεν τους νοιάζει ακόμα κι αν πεθάνουν αύριο …

-          Εσένα σε νοιάζει ?

-          Τι να με νοιάζει ..?

-          Εννοώ , μπορείς να αγαπήσεις ? μπορείς να παντρευτείς ακόμα και αν ο θάνατος είναι δίπλα σου ?

-          Δεν ξέρω αν μπορώ να το κάνω αυτό Έντουαρτ ,  φοβάμαι να αφεθώ σε έναν έρωτα , να δεθώ μαζί του και έπειτα να τον χάσω ..

-          Μάλιστα , είπα και μάζεψα τα πιάτα από το τραπέζι , ένιωσα τα λόγια  της να με χτυπούν κατευθείαν στην καρδιά ..

-          Εσύ Έντουαρτ θα μπορούσες να ερωτευτείς ?

-          Αν είχε λεφτά , είπα αυτόματα ως αντίδραση για αυτά που είπε

-          Αν είχε λεφτά ??

-          Ναι Μπέλλα άλλωστε δεν μπορώ να μετρήσω την αγάπη διαφορετικά ..

-          Σωστά , είπε λες και την πείραξε αυτό που της είπα .. Όμως το πίστεψε ότι εγώ αγαπώ  μόνο με τα λεφτά, λες και τόσο καιρό δεν της έχω δείξει ποιος πραγματικά είμαι ? Ότι δεν έχω αλλάξει ..Όση ώρα μιλούσα ήμουν γυρισμένος και έπλενα τα πιάτα ενώ ένιωσα δάκρυα να τρέχουν από τα μάτια μου .. Έντουαρτ τι είναι αυτά ? Είσαι ολόκληρος άντρας .. Δεν είσαι καμιά γυναικούλα που κλαίει .. Αφού τελείωσα σκούπισα τα μάτια μου όσο πιο διακριτικά μπορούσα και γύρισα να την αντικρύσω ..

-          Είσαι καλά ?, με ρώτησε

-          Ναι μια χαρά ..

-          Τότε τι έχουν τα μάτια σου ?

-          Κάτι μπήκε μέσα στο μάτι μου και όπως πήγα να το βγάλω έβρεξα και το άλλο μάτι με τα νερά που είχα ..

-          Σίγουρα ?

-          Ναι τι άλλο θα μπορούσε να είναι ..? Να σε ρωτήσω κάτι ?

-          Ότι θες ..

-          Μου είπες πριν ότι είμαι καλός , σωστά ?

-          Σωστά ..

-          Όμως πριν από έλα λεπτό συμφώνησες μαζί μου για τα λεφτά , σωστά ?

-          Έντουαρτ εγώ ..

-          Σωστά Μπέλλα?, είπε είπα πιο δυνατά αυτή την φορά ..

-          Σωστά ..

-          Ε τότε πως μπορεί να είμαι καλός ενώ μπορώ να ερωτευτώ μόνο για τα λεφτά ..?

-          Εγώ ‘Εντουαρτ ήθελα.., είπε αλλά δεν μπορούσε να συνεχίσει ..

-          Τι στο διάολο γίνεται εδώ βρε Μπέλλα ? Μια φορά στην ζωή σου πες ολόκληρη την φράση σου , μην σταματάς ..

-          Ωραία αφού θες να σου πω , είμαι ερωτευμένη μαζί σου ..Άκουσα καλά ή με γελούν τα αυτιά μου ?

-          Τι είπες μόλις τώρα ..?

-          Ότι είμαι ερωτευμένη μαζί σου αλλά φοβάμαι Έντουαρτ φοβάμαι ..έχεις αλλάξει το βλέπω αλλά κάποια πράγματα δεν αλλάζουν ..

-          Το λες αλήθεια ?

-          Ναι βρε Έντουαρτ το είπαμε αυτό .., είπε και είχε κοκκινίσει ολόκληρη .. Την πλησίασα , γονάτισα μπροστά της και της σήκωσα το κεφάλι της για να με κοιτάξει μέσα στα μάτια..

-          Τι φοβάσαι πραγματικά Μπέλλα , ότι δεν είμαι ερωτευμένος μαζί σου ή ακόμα κι αν είμαι φοβάσαι ότι θα σε παρατήσω για κάποια πιο πλούσια  ?

-          Την αλήθεια ?

-          Την αλήθεια ..

-          Και τα δύο ..

-          Μάλιστα , θες να σου πω και εγώ την δική μου αλήθεια ..

-          Ναι θέλω ..

-          Είμαι ερωτευμένος με μια κοπέλα .., είπα και την είδα να παγώνεις την θέση της .. Την γνώρισα πριν αρκετό καιρό , όταν πια ήμουν καλά .. Ήταν πολύ όμορφη , με υπέροχα καστανά , μακριά μαλλιά και μεγάλα καστανά μάτια που κάθε φορά που με κοιτούσε ένοιωθα να χάνομαι στην ματιά της .. Εκείνη όμως δεν με ήθελε , ήθελε κάποιον άλλον και αυτός τύγχανε να είναι ο φίλος μου .. Ζήλεψα , και έτσι αποφάσισα το καλύτερο που μπορούσα να κάνω είναι να την κάνω τον χειρότερο άνθρωπο για να την μισήσω .. Δεν τα κατάφερα όμως και πολύ καλά και έτσι αποφάσισα να παντρευτώ .. Όταν αυτή η κοπέλα χώρισε με τον φίλο μου , το είδα σαν μια πόρτα να ανοίγει για μένα .. Αλλά κατάλαβα αμέσως ότι δεν θα μπορούσα να είμαι μαζί της , θα την πλήγωνα και έτσι την άφησα να φύγει .. Έμαθε ότι αρρώστησε και ένιωσα τον κόσμο μου γύρω να χάνεται , αλλά όταν έμαθα ότι και εγώ είμαι άρρωστος την μίσησα .. Μόλις την είδα όμως να είναι δίπλα μου , ακόμα και μετά από τόσο κακό που της είχα κάνει , αποφάσισα να αλλάξω , να δω τον κόσμο από διαφορετική σκοπιά . Κατάλαβα ότι σημασία δεν έχουν τα λεφτά αλλά οι άνθρωποι που είναι γύρω σου , ο σεβασμός , η αγάπη .. Αυτά έχουν πια σημασία για μένα τώρα .Κι όλα αυτά για ένα κορίτσι που φοβάται να είναι μαζί μου , και δεν έχει και απόλυτο άδικο, που δεν με εμπιστεύεται και θεωρεί ότι μπορώ να την προδώσω   …Όση ώρα μιλούσα η Μπέλλα με κοιτούσε και ήταν έτοιμη να κλάψει.

-          Έντουαρτ ..

-          Είμαι τρελά ερωτευμένος μαζί σου ..

-          Το λες αλήθεια ..?

-          Είναι η πρώτη φορά στην ζωή μου που λέω την αλήθεια..

-          Σε πιστεύω .., είπα ενώ δάκρυα έτρεχαν από τα μάτια της ..

-          Κοριτσάκι μου , είπα και αφού της χάιδεψα το πρόσωπο  της .. Την πλησίασα και ακούμπησα τα χείλη μου πάνω στα δικά της  .. Στην αρχή δισταχτικά αλλά αφού έβλεπα ότι η Μπέλλα δεν απομακρυνόταν , απαίτησα πιο πολλά και έτσι πίεσα και άλλο στα χείλη μου πάνω στα δικά της .. Η αίσθηση ήταν τόσο όμορφη , άνοιξε τα χείλη της και βάθυνα κι άλλο το φιλί μας , ενώ εκείνη έπαιζε με τις τούφες των μαλλιών μου …

-          Ιζαμπέλλα Σουάν είμαι τρελά ερωτευμένος μαζί σου ..

-          Εντουαρτ Κάλλεν είμαι τρελά ερωτευμένη μαζί σου , είπα και τότε την ξαναφίλησα .. Δεν με ένοιαζε τίποτα , δεν με ένοιαζε  το μέλλον θα ζούσα το παρόν με την κοπέλα των ονείρων μου… 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου