Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012

Trapped love


Damned love 12... Trapped love
Μπέλλα

Είχε περάσει μια εβδομάδα από την ημέρα που είχε έρθει ο Ράιλι στο σπίτι , μια εβδομάδα μαρτυρίου και τρελής παρακολούθησης . Ο Έντουαρντ είχε μετακομίσει πλέον στο νέο του σπίτι και δεν έχουμε ειδωθεί από εκείνη την ημέρα που έφυγε . Φυσικά πριν φύγει με προειδοποίησε για τα σχέδια του αγαπημένου μου «γιου» και μπορώ να πω ότι με ανησύχησε η ιδέα της παρακολούθησης . Ωστόσο είχε απόλυτο δίκιο , ο Ράιλι με παρακολουθούσε μέρα – νύχτα , είχε γίνει σχεδόν η σκιά μου . Εκείνος φυσικά δεν είχε καταλάβει ότι εγώ ξέρω και έτσι προσπαθούσα να είμαι όσο πιο προσεχτική και ήρεμη γινόταν για να μην του δώσω δικαιώματα , αν και τα νεύρα μου είχαν χτυπήσει κόκκινο . Ένιωθα σαν φυλακισμένη , βήμα δεν μπορούσα να κάνω πια , τέτοιος έλεγχος ούτε στο σπίτι του Big Brother.

Εν τω μεταξύ μου έλειπε τρελά ο Έντουαρντ, που λίγο (έλειψε να) θέλω να χτυπήσω τον Ράιλι για να πάω να τον δω έστω και για λίγο .Δεν μου έφταναν όλα αυτά , είχα και τον γέρο , ο οποίος δεν ξέρω τι τον είχε πιάσει τον τελευταίο καιρό και μου ήταν πολύ ορεξάτος , ήθελε να κάνουμε και τρελίτσες , τρομάρα του . Ευτυχώς όμως ανακάλυψα ένα υπνοτικό , το οποίο του το βάζο στο ποτό και έτσι πέφτει ξερός , μένω και εγώ ήσυχη αλλά και αυτός μέσα στην τρελή χαρά αφού νομίζει ότι κάναμε έρωτα .

Καθώς κατέβηκα κάτω , χτύπησε το τηλέφωνο και κάνοντας νόημα στην Έλενα να μην κάνει τον κόπο να έρθει , το σήκωσα εγώ.

- Ναι …?, απάντησα

- Καλημέρα , η Κυρία Κάλλεν ?, ρώτησε μια ανδρική φωνή από μέσα ..

- Εγώ η ιδία , ποιος με ζητά παρακαλώ ?, ρώτησα ευγενικά

- Είμαι ο διαφημιστής Έλτον Μάγιερ και θα ήθελα να σας καλέσω για μια καμπάνια , είπε ήρεμα και αυτό αμέσως μου κίνησε την περιέργεια

- Τι καμπάνια ακριβώς ?, ρώτησα απορημένα

- Για τα κοσμήματα Dolce & Gabbana.. Κοιτάξαμε τις προηγούμενες δουλείες σας και έτσι αποφασίσαμε να σας προτείνουμε για αυτή την καμπάνια , λοιπόν τι έχετε να πείτε ? , ρώτησε και δεν μπορώ να πω ότι η πρόταση του δεν με κίνησε την περιέργεια.

- Σαν πρόταση είναι εξαιρετική και δεν μπορώ να πω ότι τα λόγια σας δεν με κολακεύουν , αλλά ξέρετε έχω υψηλό κασέ , είπα

- Έχουμε ενημερωθεί κυρία Κάλλεν , αλλά δεν υπάρχει κανένα οικονομικό πρόβλημα , θα θέλατε να περάσετε από το γραφείο μου να το συζητήσουμε?, ρώτησε ευγενικά

- Πολύ ευχαρίστως , πότε θα θέλατε να περάσω ?, είπα αφού η δουλειά με ενδιέφερε πολύ

- Σήμερα τις επτά θα μπορούσατε να περάσετε ?

- Ναι πείτε όμως σας παρακαλώ την διεύθυνση σας, είπα

- Χιου Σμιθ 95, ακριβώς στον κεντρικό δρόμο

- Εντάξει , στις επτά θα βρίσκομαι εκεί , σας ευχαριστώ πολύ ,είπα με ευγένεια …

- Και εγώ , θα είναι μεγάλη μας χαρά να συνεργαστούμε , ανταπέδωσε

- Και εμένα , αντίο σας ..

- Αντίο σας κύρια Κάλλεν ,είπε και κλείσαμε το τηλέφωνο

Ήμουν τελείως ξαφνιασμένη με αυτή την πρόταση για δουλειά . Η αλήθεια ήταν από την στιγμή που τα έφτιαξα με τον γέρο , οι μετοχές μου σαν μοντέλο ανέβηκαν στο έπακρο και απέκτησα μεγάλη φήμη μέσα στο χώρο . Η συνεργασία μου με την Dolce & Gabbana θα μου αυξήσει και άλλο τα έσοδα μου αλλά και τις μετοχές μου . Καθώς καθόμουν στο καναπέ και ξεφύλλιζα ένα βιβλίο για να περάσει κάπως η ώρα , ο γέρος με τον γιο του έκαναν την εμφάνιση τους . .Αμέσως σηκώθηκα και τους πλησίασα …

- Καλώς τους , είπα ενώ έδωσα ένα πεταχτό φιλί στα χείλη στον Καρλάιλ , έτσι για να κρατήσω τα προσχήματα .

- Πώς είσαι καρδιά μου ?, είπε ο γέρος ενώ ο Ράιλι δεν γύρισε να μου δώσει δεύτερη ματιά , όχι βέβαια πως με ένοιαζε .

- Καλά είμαι , πώς πήγε η μέρα σου ?, αν και ποσώς με ενδιέφερε

- Μια χαρά ,λίγο κουραστική αλλά καλά , η δική σου ?, ρώτησε με ένα χαζό χαμόγελο στα χείλη του .

- Αρκετά καλά , θα σου πω στο τραπέζι  πριν κρυώσει το φαγητό , είπα και έκανα κίνηση για να πάμε προς την τραπεζαρία , που είχε σερβιριστεί το μεσημεριανό.

Καθώς καθίσαμε στο τραπέζι και αρχίσαμε να τρώμε , αποφάσισα να πω τα νέα και πάνω από όλα ήθελα να δω την αντίδραση του Ράιλι .

- Λοιπόν αγάπη μου τι ήθελες να μου πεις ?, ρώτησε ο γέρος με έντονη περιέργεια

- Το πρωί με πήραν τηλέφωνο και μου έκαναν πρόταση για μια πολύ καλή συνεργασία , είπα με έναν ενθουσιασμό .

- Αλήθεια ματάκια μου και τι πρόταση είναι αυτή ?, ρώτησε ανυπόμονα ο γέρος , ενώ ο Ράιλι με κοιτούσε με έναν ανεξιχνίαστο ύφος .

- Για κοσμήματα Dolce & Gabbana, απάντησα αμέσως

- Αλήθεια ματάκια μου ? Μπράβο σου και πότε έχεις ραντεβού ?, είπε ο γέρος με δόση περηφάνιας.

- Κατά τις επτά το απόγευμα έχω ραντεβού με τον διαφημιστή , είπα και είδα τον Ράιλι να ξεροκαταπίνει.

- Πολύ ωραία , έτσι δεν θα σε αφήσω και μόνη σου , είπε και ήπιε μια γουλιά από κρασί του …

- Μα γιατί το λες αυτό ?, ρώτησα περίεργη

- Εγώ και ο Ράιλι θα πρέπει να πάμε σε ένα επαγγελματικό ραντεβού . Μιας και είναι εδώ , είναι μια καλή ευκαιρία να του μάθω κάποια βασικά πράγματα. Μόλις το άκουσα , αμέσως κατάλαβα το ύφος του Ράιλι . Δεν μπορούσε αυτή την φορά να με ελέγξει και τα έχει πάρει άσχημα ..Πόσο το ευχαριστιέμαι , δεν το συζητάμε , επιτέλους να και μια φορά που ο Ράιλι δεν μπορεί να κάνει κάτι για να με πάρει από πίσω.

- Κατάλαβα αγάπη μου , εύχομαι όλα να πάνε καλά , είπα σαν μια σωστή σύζυγος ..

- Και σε εσένα αγάπη μου , εύχομαι κάθε επιτυχία, είπε με ένα γλυκό χαμόγελο που μου ήρθε να ξεράσω .

- Σε ευχαριστώ ματάκια μου , είπα και ήπια μια γουλιά από το κρασί μου , απόλυτα ικανοποιημένη από τις σημερινές εξελίξεις .

Μετά από ώρες …

Η ώρα είχε περάσει , ήταν κοντά στις έξι και μέχρι να φτάσω στην Χιου Σμιθ θα μου έπαιρνε τουλάχιστον μια ώρα . Οι άλλοι είχαν ήδη φύγει και έτσι και εγώ ετοιμάστηκα και κάλεσα ένα ταξί , γιατί το αυτοκίνητο μου ήταν για σέρβις . Πήρα την τσάντα μου , έβαλα και το παλτό και βγήκα , αφού το ταξί ήδη με περίμενε έξω. Άνοιξα την πόρτα και μπήκα μέσα .

- Καλησπέρα σας, συγγνώμη που σας καθυστέρησα, είπα ευγενικά ..

- Δεν πειράζει κυρία μου , πείτε που πάμε , παρακαλώ, ρώτησε ευγενικά ο οδηγός . Η φωνή του κάτι μου θύμιζε αλλά δεν μπορούσα να είμαι κα σίγουρη

- Στην Χιου Σμιθ 95 , παρακαλώ

- Βεβαίως , είπε και ξεκίνησε.

Κατά την διάρκεια της διαδρομής , παρατηρούσα ώρες – ώρες ότι με κοιτούσε μέσα από τον καθρέπτη ,και το πρόσωπο του , μου θύμισε κάποιον πολύ έντονα , αλλά δεν μπορούσε να είναι αυτός . Μου θύμιζε τον Έντουαρντ από το ύφος του , από το άσπρο δέρμα του , αλλά ο οδηγός ήταν με καστανά μάτια και με μούσι ενώ τα μαλλιά του δεν μπορούσα να τα ξεχωρίσω γιατί φορούσε καπέλο . Μπα λάθος τεράστιο κάνω πώς θα μπορούσε να είναι άλλωστε ο Έντουαρντ , μην είμαστε και τρελοί . Έτσι δεν έδωσα και πολύ σημασία και κοιτούσα το κινητό μου και τα επαγγελματικά μου ραντεβού.

Κάποια στιγμή όμως σταμάτησε και εκεί που νόμιζα ότι είχαμε φτάσει κοίταξα απέξω και παρατήρησα ότι όχι μόνο δεν βρισκόμασταν στη σωστή οδό , αλλά ,με είχε φέρει και σε μια ερημιά , δεν ήξερα καν που βρισκόμασταν ..

- Συγγνώμη κύριε , που βρισκόμαστε ? Αυτή δεν είναι η σωστή διεύθυνση , είπα νευριασμένα .

- Πιστέψτε κυρία μου , είναι ολόσωστη η διεύθυνση που σας έχω φέρει , είπε ενώ έσκυψε και κάτι έβγαλε , αλλά δεν μπορούσα να δω .. Τρόμος άρχισε να με κυβερνά , πήγα με ένα σιγανό τρόπο να φύγω , αλλά η πόρτα ήταν κλειδωμένη . Τότε ο φόβος μου μεγάλωσε και άλλο και δεν ήξερα τι να κάνω .. Ξαφνικά γύρισε προς εμένα και τότε κυριολεχτικά τα έχασα .. Μπροστά μου δεν βρισκόταν ο οδηγός του ταξί αλλά ο Έντουαρντ με τα καταπράσινα μάτια του και την βελούδινη επιδερμίδα του .

- Έντουαρντ εσύ εδώ ?Μα πώς , δηλαδή , δεν καταλαβαίνω τίποτα , είπα με απόγνωση .

- Μπορώ να πω ότι τρόμαξες για τα καλά , ήθελα να συνεχίσω για λίγο ακόμα την φάσα αλλά σε λυπήθηκα , είπε και γελούσε

- Ναι , ναι γελάσαμε πολύ … Θα μπορούσες να μου εξηγήσεις τι συμβαίνει ?, ρώτησα κάπως νευριασμένη

- Μασκαρεύτηκα και έστησα όλο αυτό το κόλπο για να σε δω , ανταπέδωσε απόλυτα σοβαρά ..

- Πλάκα κάνεις ? Δηλαδή δεν υπάρχει ούτε ραντεβού ούτε τίποτα ?, είπα σοκαρισμένη από όλο αυτό  το σκηνικό ..

- Συγγνώμη αγάπη μου , αλλά ήταν ο μόνος τρόπος για να συναντηθούμε και να μιλήσουμε χωρίς να μας καταλάβει κανένας , ελπίζω να μην σε πειράζει ?, ρώτησε ενώ το ύφος του ήταν απολογητικό. Η αλήθεια ήταν ότι η δουλειά μου άρεσε πολύ , αλλά το να δω τον Έντουαρντ ήταν το μεγαλύτερο δώρο που θα μπορούσα να μου κάνουν .

- Και βέβαια με πειράζει , είπα ενώ ξαφνιάστηκε , δεν περίμενε αυτή την απάντηση, αλλά εγώ συνέχισα απτόητη … Με έχει πειράξει που έχεις τόση ώρα εδώ και δεν μου έχεις δώσει ακόμα ένα φιλί , συνέχισα εγώ και ο Έντουαρντ ηρέμησε και ξεφύσηξε ..

- ΩΩ συγγνώμη μεγάλη μου παράλειψη , είπε και με πλησίασε και δώσαμε ένα παθιασμένο φιλί . Πόσο μου είχαν λείψει τα φιλιά του , τα χάδια του , πόσο μου είχε λείψει εκείνος !!

- Μου έλειψες , είπε με μια βραχνή φωνή ενώ ένιωθα την ζεστή του ανάσα επάνω μου ..

- Και εμένα δεν φαντάζεσαι πόσο , αλλά με τον Ράιλι να με ακολουθεί σε κάθε βήμα δεν μπορούσαμε να κάνουμε τίποτα ..

- Σε αυτό έχεις δίκιο , αλήθεια έχει γίνει σκιά σου ?, ρώτησε απορημένος..

- Δεν φαντάζεσαι τι γίνεται , δεν προλαβαίνω να κάνω μια κίνηση και αυτός αμέσως να με ελέγξει, απορώ πώς και σήμερα δεν με ακολουθεί , είπα απηυδισμένη .

- Γιατί φρόντισα εγώ για αυτό , ανταπέδωσε και το στραβό του χαμόγελο έκανε την εμφάνιση του.

- Δηλαδή ?, ρώτησα περίεργη για το τι εννοούσε

- Έπρεπε να βρω έναν τρόπο να συναντηθούμε , αλλά με το Ράιλι να σε παρακολουθεί δεν ήταν καθόλου εύκολο . Έτσι με αφορμή μια δουλειά που κλείσαμε στην εταιρεία έπεισα το Καρλάιλ να τον πάρει μαζί του για να του μαθαίνει την δουλειά , χωρίς όμως να πει ότι είναι δική μου ιδέα, μου αποκάλυψε με μια περηφάνια

- Και το ταξί ?, το ραντεβού ?

- Θα έπρεπε να βρω μια δικαιολογία για να βγεις έξω , χωρίς όμως να ξέρεις εσύ την αλήθεια γιατί και οι τοίχοι έχουν αυτιά . Έτσι άλλαξα την φωνή μου και κλείσαμε το επαγγελματικό ραντεβού . Έπειτα νοίκιασα ένα ταξί για κάποιες ώρες και μασκαρεύτηκα για να μην με αναγνωρίζει κανείς, μου τα φανέρωσε όλα και εγώ ειλικρινά είχα μείνει άφωνη  βλέποντας τι είχε σκαρώσει ή σχεδιάσει για να συναντηθούμε..

- Είσαι απίστευτος , ήταν το μόνο που μπορούσα να πω ..

- Το ξέρω , είπε και ψιλογέλασε .. αλλά δεν έχουμε πολύ χρόνο μπροστά μας , το ραντεβού τους δεν θα κρατήσει και πολλές ώρες τι θα έλεγες να πάμε να σου κάνω το δείπνο ?, μου πρότεινε και το στραβό του χαμόγελο έκανε την εμφάνιση του κόβοντας μου την ανάσα ..

- Χμμμ , αν και δεν βγαίνω με ταξιτζήδες , θα κάνω μια εξαίρεση σήμερα , είπα και του χαμογέλασα ..

- Ε αφού θα κάνεις μια εξαίρεση , για να βγούμε θα πρέπει εκτός από εμένα να μασκαρευτεί και κάποιος άλλος, είπε και ένα ειρωνικό χαμόγελο εμφανίστηκε στο πρόσωπο του

- Τι εννοείς ?, ρώτησα και εκείνος μου έκανε νόημα να κοιτάξω κάτω από το κάθισμα . Ακολούθησα και εγώ την ένδειξη του και έβγαλα μια σακούλα κάτω από το κάθισμα . Άνοιξα την σακούλα και από μέσα έβγαλα μια ξανθιά περούκα και ένα ζευγάρι γυαλιά μυωπίας. Μόλις τα είδα , έμεινα αλλά από την άλλη ήταν λογικό δεν έπρεπε να με αναγνωρίσει .

- Ανυπομονώ να σε δω με την ξανθιά την περούκα και το γυαλί, είπε ειρηνεύοντας με

- Μμμ, είπα και έβγαλα έξω την γλώσσα κοροϊδεύοντας τον , Χωρίς να του δίνω άλλη σημασία , μάζεψα τα μαλλιά μου και έβαλα την περούκα . Αφού την έφτιαξα σωστά , έβαλα τα γυαλιά και τότε είδα τον Έντουαρντ να είναι έτοιμος να γελάσει .

- Θα μπορούσα να μάθω που είναι το αστείο ?, ρώτησα κάπως θιγμένη …

- Γέλασα , δεν γέλασα , είπε ενώ λίγο ήθελε ..

- Ετοιμάζεσαι όμως , τόσο χάλια είμαι ?, ρώτησα

- Καθόλου μωράκι μου , μια κούκλα είσαι ότι χρώμα μαλλιά και να έχεις είπε και μου έδωσε ένα φιλί στα χείλη και όπως είναι φυσικό δεν μπορούσα να του αντισταθώ , αν και με κορόιδευε ..

- Κάτσε να δω πως είμαι ?, είπα αφού απομακρύνθηκα λιγάκι από κοντά του . Έβγαλα ένα καθρεπτάκι από την τσάντα μου και δεν μπορώ να πω ότι δεν μου πήγαινε το ξανθό , αλλά δεν ενθουσιαζόμουν κιόλας .

- Κάτι λείπει σε όλο το σύνολο, είπα πιο πολύ στον εαυτό μου , αφού χρειαζόταν κάτι να προσθέσω στο όλο σύνολο .

- Τι λείπει , μια χαρά είσαι , απάντησε αυτόματα ο Έντουαρντ ..

- Και όμως , είπα και έψαξα το μολυβάκι ματιών στην τσάντα . Αφού το βρήκα , πρόσθεσα στο μάγουλο μου μια μαύρη ελιά, μικρή και διακριτική… Τώρα ναι , είπα απόλυτα ικανοποιημένη από την εμφάνιση μου ..

- Είσαι απίστευτη , είπε ο Έντουαρντ και ψιλογέλασε ..

- Το ξέρω , λοιπόν τι λες , πάμε ?, ρώτησα

- Μισό , είπε και αφού φτιάχτηκε και έβαλε το ψεύτικο μούσι και τους φακούς , έβαλε μπρος … Έτοιμη ??, με ρώτησε

- Πανέτοιμη , του ανταποκρίθηκα και φύγαμε από αυτό το ερημικό σημείο .

Μετά από λίγη ώρα φτάσαμε μπροστά από ένα μαγαζί , που απέξω δεν φαινόταν και τίποτα ιδιαίτερο , αλλά με τον Έντουαρντ συντροφιά δεν είχα κανένα πρόβλημα όπου και αν πηγαίναμε .. Ο Έντουαρντ βγήκε και ήρθε για να μου ανοίξει . Καθώς όμως βγήκα έξω , δεν πρόσεξα και σκόνταξα ,αλλά για καλή μου τύχη ο Έντ με έπιασε γρήγορα και τα πρόσωπα μας βρέθηκαν αντικριστά το ένα με το άλλο και ένιωσα μια απίστευτη αδρεναλίνη μέσα μου και την καρδιά μου να χτυπά δυνατά. Χωρίς να αντέχω άλλο , αλλά ούτε και εκείνος από ότι φάνηκε τα χείλη μας κόλλησαν και ένιωσα την ανάσα μου να κόβεται και όλα να χάνονται γύρω μου . Δεν με ένοιαζε αν με έβλεπε κάποιος , δεν με ένοιαζε αν γινόμουν ρεζίλι , το μόνο που με ένοιαζε ήταν εγώ και αυτός , μόνο αυτό . Κάποια στιγμή ένιωσα να χάνεται και το τελευταίο ίχνος ανάσας και τότε απομακρυνθήκαμε ο ένας από τον άλλον για να μπορούμε να βρούμε και πάλι την ανάσα μας..

- Πάμε μέσα ?, ρώτησε ο Έντ , αν και δεν ήμουν βέβαιη για το τι ήθελα αυτή την στιγμή.

- Ναι, πάμε απάντησα εγώ και τότε με έπιασε από το χέρι και μπήκαμε μέσα στο μαγαζί . Πόσο διέφερε το εσωτερικό από το εξωτερικό. Το μαγαζί ήταν υπέροχο και τόσο όμορφα διακοσμημένο και στην άκρη υπήρχε μια πίστα μικρή , μάλλον είχε live μουσική . Σταθήκαμε μπροστά από μια κοπέλα , όπου είχε ένα κατάλογο με ονόματα .

- Καλησπέρα σας , έχω κλείσει τραπέζι …

- Καλησπέρα σας , το όνομα σας παρακαλώ?

- Χιου Σμιθ , είπε και τότε με κοίταξε συνωμοτικά και ψιλογέλασαμε

- Ναι Κύριε Σμιθ , περάστε από εδώ , είπε και αφού προχώρησε μπροστά μας , εμείς την ακολουθήσαμε.

- Ορίστε το τραπέζι σας , είπε και ένα όμορφα , διακοσμημένο τραπέζι με ωραία κόκκινα τριαντάφυλλα να το στολίζουν έκανε την εμφάνιση του και αμέσως ένιωσα τόσο όμορφα που ήμουν εδώ με τον έρωτα της ζωής μου , γιατί αυτό είναι ο Έντ για μένα , ο έρωτας της ζωής μου!!!

- Σας ευχαριστώ πολύ , απάντησε ο Έντ και της έδωσε κάποιο φιλοδώρημα και εκείνη τον ευχαρίστησε με ένα νεύμα και έφυγε .Ο Έντουαρντ ως σωστός κύριος , έσυρε την καρέκλα να καθίσω και έπειτα κάθισε δίπλα μου και εκείνος .

- λοιπόν πως σου φαίνεται ? , με ρώτησε ο Έντουαρντ και με κοιτούσε με αγωνία ..

- είναι πολύ όμορφα ,αγάπη μου , σε ευχαριστώ πολύ , είπα με ένα γλυκό χαμόγελο .

- εγώ σε ευχαριστώ , που είσαι εδώ δίπλα μου , μου είπε και ανταλλάξαμε ένα γλυκό φιλί .

Η βραδιά περνούσε υπέροχα και με τον Έντουαρντ είχαμε πολλά κοινά τελικά , και αυτό μου άρεσε πολλά . Ήταν τόσο ευχάριστος , τόσο γλυκός , τόσο ευγενικός που με έκανε να θέλω να τον φιλάω κάθε στιγμή .Όταν τον είχαν πρωτοσυναντήσει αυτόν τον άνθρωπο , απλά πίστευα ότι είναι ένας όμορφος άνδρας που άνετα θα πήγαινα μαζί του . Τώρα θεωρώ ότι ο ιδανικός άνθρωπος που θα μπορούσε να έχει κάθε γυναίκα , ο πιο υπέροχος άνθρωπος στον κόσμο και είμαι τόσο μα τόσο ερωτευμένη μαζί του. Δεν ξέρω τι θα γίνει στην συνέχεια , αλλά σίγουρα δεν θα τον ξεπεράσω ποτέ αυτόν τον άνθρωπο

Καθώς μιλούσαμε , ξαφνικά ένας κύριος ανέβηκε πάνω στην σκηνή με απλό ντύσιμο , αλλά με ένα λαμπερό χαμόγελο στα χείλη .

- καλώς ήρθατε στο MARCUS , ελπίζω να περνάτε καλά. Τι σας έχω σήμερα , τι σας έχω? Βραδιά ΚΑΡΑΟΚΕ, φώναξε δυνατά και όλοι χειροκρότησαν .. Όσοι νιώθουν ότι μπορούν να τραγουδήσουν και θέλουν να αφιερώσουν ένα τραγούδι στον αγαπημένο τους ή στην αγαπημένη τους δεν έχουν παρά να ανέβουν στην σκηνή , να πάρουν το μικρόφωνο , να διαλέξουν όποιο τραγούδι εκείνοι θέλουν και να το αφιερώσουν , φώναζε ενώ σχεδόν χτυπιόταν ολόκληρος .. Λοιπόν θέλω τον πρώτο εθελοντή , είπε αλλά κανένας δεν σηκωνόταν .. Έλα παιδιά μην ντρέπεστε, κάντε το για τον έρωτα σας , είπε αλλά κανένας δεν είχε το θάρρος να σηκωθεί . τότε είδα τον Έντουαρντ να σηκώνει το χέρι του και έμεινα με το στόμα ανοιχτό να τον κοιτώ ..

- να και ο πρώτος μας εθελοντής , έλα επάνω , είπε ο διασκεδαστής και του έκανε νόημα να σηκωθεί για να ανέβει πάνω στην σκηνή.. Τότε ο Έντουαρντ σηκώθηκε αλλά τον σταμάτησα ..

- παιδί μου που πάς ?, ρώτησα αφού ένιωθα κάπως περίεργα με όλο αυτό ..

- θα δεις , είπε με ένα γλυκό χαμόγελο και ανέβηκε πάνω στην σκηνή ..

- Καλώς τον , το όνομα σου ??, ρώτησε ο διασκεδαστής

- Χιου , είπε ο Έντουαρντ

- Καλώς τον θαρραλέο Χιου , διάλεξε τραγούδι και η σκηνή είναι δική σου … Τότε ο Έντουαρντ , πήγε στον κατάλογο και άρχισε να ψάχνει τραγούδι και όταν το βρήκε , πήγε και το ανακοίνωσε στον διασκεδαστή ..

- Χμμ πολύ ωραίο τραγούδι και που το αφιερώνεις ?, ρώτησε με περιέργεια

- Στην κοπέλα που κάθεται εκεί , είπε και με έδειξε και όλα τα βλέμματα στράφηκαν επάνω μου και ένιωσα τα μαγουλά μου να φλέγονται από ντροπή.

- Ωραία λοιπόν μπορείς να ξεκινήσεις , ένα μεγάλο χειροκρότημα για τον ερωτευμένο μας, είπε ο διασκεδαστής ενώ κατέβηκε από την σκηνή και όλοι χειροκρότησαν .. Τότε η μουσική ξεκίνησε και ένας γνώριμος ήχος έκανε την εμφάνιση του . Απίστευτο τι τραγούδι είχε διαλέξει , το mad about you , ένα από τα πιο αγαπημένα μου τραγούδια . Εκεί που ξεκίνησε να τραγουδά τους πρώτους στίχους

feel the vibe, feel the terror, feel the pain
it's driving me insane
i can't fake
for god sakes why am i
driving in the wrong lane

trouble is my middle name
but in the end i'm not too bad
can someone tell me if it's wrong to be so mad about you ,

Η ανάσα μου κόπηκε , όλος ο κόσμος εξαφανίστηκε και το επίκεντρο μου έγινε ο Έντουαρντ , ο οποίος τραγουδούσε το τραγούδι χωρίς καν να κοιτά τους στίχους , τους ήξερε απέξω και με μια μελωδική φωνή που σε έκανε να λιώνεις , Όταν ήρθε ο στίχος

Mad about you
Mad , ένιωσα όλο το κορμί μου να ανατριχιάζει , η φωνή του σε συνδυασμό με τον στίχο με έκαναν να τον ερωτεύομαι όλο και πιο πολύ . Το τραγούδι συνεχιζόταν και εγώ είχα θολώσει ενώ ένιωθα την καρδιά μου να σπάει . Πώς γίνεται να μην ερωτευτείς αυτός τον άνθρωπο , μου λέτε πως ?

Όταν το τραγούδι τελείωσε , όλοι καταχειροκρότησαν και σηκώθηκαν όρθιοι ενώ εγώ τον θαύμαζα τόσο μα τόσο πολύ . Ξαφνικά ανέβηκε στην σκηνή ο διασκεδαστής ..

- Μωρέ τι φωνή έχεις εσύ βρε φίλε , ειλικρινά μείναμε όλοι , μπράβο σου, είπε και ένα δεύτερο κύμα χειροκροτήματος ήρθε να πάρει την θέση του πρώτου. Ο Έντουαρντ ευχαρίστησε σιωπηλά τον κόσμο και τον διασκεδαστή και κατέβηκε από την σκηνή και ήρθε κατευθείαν σε εμένα .

- Είσαι τρελός , του είπα …

- Τρελός για σένα , ανταπέδωσε και με φίλησε με τόσο πάθος ..

Καθίσαμε λιγάκι ακόμα , αλλά η ώρα είχε περάσει και έπρεπε να γυρίσουμε σιγά σιγά σπίτι γιατί θα με έπαιρναν χαμπάρι. Αφού πλήρωσε , φύγαμε .. Στον δρόμο έβγαλα την περούκα και τα γυαλιά και ξέβαψα την ελιά που είχα δημιουργήσει . Μετά από λίγη ώρα , φτάσαμε στο σπίτι και ένιωθα ήδη έναν κόμπο στο στομάχι , δεν ήθελα να τον αποχωριστώ .

- Λοιπόν φτάσαμε , είπε με μια απογοήτευση ο Έντ .

- Ναι φτάσαμε . Σε ευχαριστώ πολύ , πέρασα υπέροχα , είπε με κάθε ειλικρίνεια

- Εγώ σε ευχαριστώ που ήσουν μαζί μου ,ήταν από τις πιο όμορφες στιγμές της ζωής μου.

- Και εμένα , ανταπέδωσα και ανταλλάξαμε ένα φιλί . Εκεί που φιλιόμασταν ένιωσα κάτι φλας να αστράφτουν , αλλά δεν ήμουν και σίγουρη .

- Μήπως ένιωσες κάτι να αστράφτει ?, ρώτησα

- Όχι , γιατί εσύ είδες ?, ρώτησε απορημένος ..

- Ναι αλλά δεν είμαι και σίγουρη , είπα

- Μην φοβάσαι , μάλλον ιδέα σου θα είναι ..

- Ναι μάλλον .. Λοιπόν καληνύχτα ματάκια μου και θα μου λείπεις κάθε λεπτό ..

- Και εμένα καρδούλα μου , θα σε σκέφτομαι κάθε στιγμή που θα περνάει , είπε και ανταλλάξαμε ένα πεταχτό φιλί. Χωρίς να πούμε τίποτα άλλο , βγήκα από το αμάξι και κατευθύνθηκα προς το σπίτι. Μακάρι αυτή η νύχτα να μην τελείωνε ποτέ !!!

Έντουαρντ

Ήταν από τις ωραιότερες νύχτες της ζωής μου , ένιωσα πιο ερωτευμένος και πιο θαρραλέος από ποτέ. Καθώς γύρισα σπίτι , έβγαλα το μουστάκι και τους φακούς και τα έκρυψα γιατί καμιά φορά δεν ξέρεις τι μπορεί να συμβεί … Ανέβηκα επάνω , έκανα ένα ζεστό μπάνιο, έβαλα και ένα ποτό και κάθισα λιγάκι στον καναπέ να χαλαρώσω , γιατί είχα ακόμα υπερένταση .. Ξαφνικά το κουδούνι μου χτύπησε και πετάχτηκα ολόκληρος .Άφησα το ποτό μου πάνω στο τραπεζάκι και πήγα προς την πόρτα ..

- Ποιος είναι ?, ρώτησα

- Έλα Έντουαρντ , ο Ράιλι είμαι , είπε και μια ανησυχία άρχισε να με διαπερνά . Ξεκλείδωσα και άνοιξα την πόρτα ..

- Ράιλι , τι συμβαίνει ? , ρώτησα ανήσυχος

- ‘Εντουαρντ θέλω να μιλήσουμε , είπε σοβαρός και ένας τρόμος ήρθε και κάθισε μέσα μου!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου