Σάββατο 9 Ιουλίου 2011

Black Lies





Έντουαρτ

Προσπαθούσα να τα βάλω όλα σε μια σειρά , να καταλάβω τα συμβαίνει γύρω μου..Το παρελθόν μου ήταν άσχημο , το παρόν μου άγνωστο.. ‘Ήταν όλα τόσο μπερδεμένα , και είμαστε ακόμα στην αρχή..Έριχνα νερό επάνω μου και προσπαθούσε να συνέλθω από όλα αυτά που είχαν μαζευτεί ..
Προς το παρόν θα περνούσα πέντε μέρες  , ήρεμες μαζί με την Μπέλλα ,όποια κι αν ήταν αυτή .. Στην τελικά δεν θα μου κάνει τίποτα κακό , αν ήταν θα το είχε κάνει ήδη .. Θα το διακινδύνευα και θα προσπαθούσα να περάσω καλά .. Μόλις θα πήγαινα ξανά  στο σπίτι θα έψαχνα τα πάντα , θα προσπαθούσα να μάθω για όλους τους ανθρώπους που με περιβάλλουν αλλά και για τους γονείς μου αλλά και για τους υποτιθέμενους γονείς μου , τα πάντα ..

Αφού έκανα το μπάνιο , ξαναπήγα στο δωμάτιο και είδα την Μπέλλα να κοιμάται τόσο γαλήνια .. Ξάπλωσα και εγώ στο κρεβάτι και την τράβηξα στην αγκαλιά μου , προσπαθώντας να μην την ξυπνήσω ..Ήταν σαν άγγελος , τι κακό θα μπορούσε να μου κάνεις ένας τόσο καλός και γλυκός άγγελος ??

Έιχε βραδιάσει και ετοιμαζόμασταν να πάμε μαζί με την Μπέλλα για φαγητό , κάπου έξω ρομαντικά ..Ρομαντικά μεν αλλά ακριβά δε .. Είχα φορέσει ένα κουστούμι μαύρο , ένα άσπρο πουκάμισο από μέσα και είχα κάνει τα μαλλιά όπως ακριβώς μου αρέσουν και αρέσουν και στην Μπέλλα , δηλαδή επιμελώς ατημέλητα .. Μόνο αυτό τον χαρακτηρισμό θα μπορούσα να δώσω στα μαλλιά μου..

-          αγάπη μου είσαι έτοιμη ..?

-          σε μισό λεπτάκι ..

-          άντε έχουμε κλείσει τραπέζι ..

-          τώρα ΄ έρχομαι  γρινιάρη , είπε και τότε άνοιξε την πόρτα και ένα θεσπέσιο πλάσμα εμφανίστηκε μπροστά μου ..

-          πώς σου φαίνομαι ?, είπε με ένα ναζιάρικο τρόπο κάνοντας μια στροφή γύρω από τον εαυτό της .. Δεν την είχα ξαναδεί ποτέ τόσο όμορφη .. 

Φορούσε ένα μακρύ , στο χρώμα του κίτρινου φόρεμα , που κολάκευε τις υπέροχες καμπύλες της , με στρας , με κόψιμο μέχρι λίγο πιο πάνω από το γόνατο  και σχεδόν όλη η πλάτη έξω ..Τα μαλλιά της τα είχε αφήσει κάτω όλο μπούκλες , είχε βαφτεί τόσο όσο να τονίζει τα όμορφα χαρακτηριστικά της ..

-          μμ καλούτσικη είσαι μωρέ , τρώγεσαι ..

-          καλούτσικη ? είπε τάχα θυμωμένη γιατί ήξερε ότι δεν το εννοούσα ..Την πλησίασα ..

-          μμ για κάτσε να δω καλύτερα , είπα και πήρα το χέρι της και της έκανα μια στροφή..

-          τώρα ??

-          ε τώρα που είχα καλύτερη οπτική γωνία , μπορώ να πω με άνεση ότι είσαι το ομορφότερο πλάσμα που έχω συναντήσει ..

-          αλήθεια μου λες ??

-          αλήθεια της είπα και την έφερα κοντά μου δίνοντας της ένα γλυκό και τρυφερό φιλί ..

-          πάμε ?? μου είπε ..

-          και δεν πάμε . της είπα και την έπιασα από την πλάτη και φύγαμε ..


Μόλις φτάσαμε, ένας κύριος μας υποδέχτηκε και μας έβαλε στο τραπέζι που είχαμε κλείσει ..

-          Buonasera

-          Buonasera, του είπα … avremmo potuto da una lista;

-          corso di, una volta che sei pronto, chiamami

-          Grazie, του είπα και έφυγε ..

-          Ξέρεις τι με τράβηξε σε εσένα αγάπη μου την πρώτη φορά που σε είδα ??

-           εκτός από την εκπληκτική ομορφιά μου ?

-          Έντουαρτ ?

-          Καλά μωρέ πες μου ..

-          Η προφορά σου , ο τρόπος που μιλάς τα ιταλικά , είναι τόσο αισθησιακός ..

-          Μμ δεν το ήξερα αυτό , από εδώ και πέρα θα μιλάω πιο πολύ ιταλικά ..

-          Λοιπόν είσαι έτοιμη , θα παραγγείλουμε ??

-          Ναι θέλω το πιάτο 42 ..

-          Ωραία τον φωνάζω ..

-          venire;;, είπα και μετά από ένα λεπτό , ήρθε ο σερβιτόρος ..

-          deciso;..

-          ì noi siamo pronti, ci si potrebbe portare un piatto di 42 e 53 piastre ..

-          scelte molto buona, si beve qualcosa;

-          Vino quello che ci proponiamo;;

-          Il castello di 95 sono stati stagione molto buona ..

-          molto bello mi fido di te

-          vorrei qualcosa di diverso;

-          no grazie, είπα , πήρε τους καταλόγους και έφυγε ..

-          βλέπω έχεις εξικιωθεί πολύ με τα πράγματα ..

-          τι εννοείς ??

-          ότι έχεις συνηθίσει τον πλούτο , προσαρμόζεσαι καταπληκτικά σε έναν χώρο .
.
-          ναι κατάλαβα ότι δεν είναι τίποτα παραπάνω από συνήθεια ..

-          χαίρομαι ..

-          να σε ρωτήσω κάτι ??

-          πες μου ότι θες ..

-          εμείς άλλους φίλους εκτός από τον Έμμετ και τη Ρόζαλι δεν έχουμε ?

-          και βέβαια έχουμε την ΆΛις και τον Τζάσπερ ..

-          ποιοι είναι αυτοί και γιατί δεν τους έχω δει ποτέ ?

-          είναι οι κολλητοί μας , εμείς τους τα φτιάξαμε , λείπουν, είναι στην Κίνα για κάτι δουλειές , εδώ και κάτι μήνες ..

-          μάλιστα κατάλαβα ….

Η βραδιά συνεχίστηκε ήρεμα .. Το φαγητό ήταν υπέροχο .. Με την Μπέλλα δεν είχα βάλει μέσα γλώσσα μας και συγκεκριμένα η Μπέλα , η οποία μου περιέγραφε στιγμές μας από το παρελθόν ..Οι περιγραφές ήταν τόσο υπέροχες που σχεδόν φαντάζουν ψεύτικες , ότι έχουν βγει από κάποιο καλό μυθιστόρημα .. Πολλές σκέψεις μέσα στο μυαλό μου , αλλά καμιά δεν έπρεπε να αποκαλύψω.. Αλλά μια ερώτηση με έτρωγε μέσα μου.. Ποια είσαι Ιζαμπέλα Μαρί Σουάν ?? Ποια είσαι πραγματικά και τι θες από εμένα ??

Αφού τελειώσαμε το φαγητό μας αποφασίσαμε να πάνε στην Φοντάνα τι Τρέβι , εκεί όπου σύμφωνα με την Μπέλλα γνωριστήκαμε .. Μόλις φτάσαμε κατάλαβα ότι ακόμα και ο καλύτερος συγγραφέας δεν θα μπορούσε να βρει ένα πιο  ρομαντικό και πιο όμορφο μέρος για να χρησιμοποιήσει στην ιστορία του .. Αν η ζωή μου είναι αυτή την στιγμή μια φτιαχτή ιστορία , μου αρέσει που διάλεξε ο συγγραφέας της να με βάλει σε αυτό το μέρος ..

-          μωρό μου τι σκέφτεσαι ?

-          ότι είναι πολύ όμορφο το μέρος …

-          ναι είναι …θα ήθελες να κάνουμε ευχές ??

-          και γιατί όχι ?, είπα και πήρα δυο νομίσματα από την τσέπη μου . Το ένα το κράτησα για τον εαυτό μου και το άλλο το έδωσα στην Μπέλλα ..

-          με το ένα , με το δύο , με το τρία, είπαμε και πετάξαμε τα νομίσματα μας στο σιντριβάνι κάνοντας  την ευχή μας .. Ποια ήταν η δική μου ευχή ??Όσα θυμήθηκα να είναι ψέματα και αυτό που ζω να είναι αληθινό , γιατί αν δεν είναι κάποιοι θα την πληρώσουν ακριβά…

-          τι ευχή έκανες ? , με ρώτησε η Μπέλλα

-          αν σου πω δεν θα πραγματοποιηθεί ..

-          έχεις δίκιο .. πάμε ??

-          πάμε, είπα και της έπιασα το χέρι και πήγαμε στο ξενοδοχείο μας .. 

Ανεβήκαμε επάνω και χωρίς να  χάσουμε χρόνο αρχίσαμε να φιλιόμαστε .. Το φιλί της με έκανε να τα ξεχνώ όλα ..Δεν είχαμε προλάβει καν να  φτάσουμε στο δωμάτιο μας .. Δεν μας ένοιαζε αν κάποιος  ήταν το διάδρομο , ήμασταν μόνο εγώ και εκείνη , αυτό έχει σημασία.. Έβαλα την κάρτα και άνοιξα την πόρτα χωρίς να αφήνω τα υπέροχα χείλη της ..

 Μπήκαμε μέσα και έκλεισα την πόρτα κλωτσώντας την ..Μου έβγαλε το σακάκι και άρχισε να μου ξεκουμπώνει το πουκάμισο .. Αφού μου το έβγαλε , άρχισε να αφήνει φιλιά από τον λαιμό μου μέχρι και λίγο πριν το ευαίσθητο σημείο μου, το οποίο είχε σκληρύνει επικίνδυνα .Σηκώθηκε η Μπέλλα  και της έδωσα ένα παθιασμένο φιλί .. Την γύρισα και ενώ άφηνα φιλιά πάνω στον υπέροχο λαιμό της ,  της έβγαλα το φόρεμα .. Αυτό που με έκανε να σαστίσω  ήταν ότι ήταν ολόγυμνη, δεν φορούσε εσώρουχα και αυτό με έκανε να φουντώνω ολόκληρος ..

- Την σήκωσα στην αγκαλιά μου , όπως κάθε φορά και εκείνη πέρασε τα πόδια της δεξιά  και αριστερά από τον γοφό μου ..Την οδήγησα στο κρεβάτι , την άφησα στο κρεβάτι και ήρθα από πάνω της .. Εκείνη με άρπαξε και άρχισε να φιλάει απαιτητικά ..

-          σε θέλω μέσα μου τώρα ..

-          βιάζεσαι , έχε υπομονή .. της είπα και αφού την σήκωσα την έβαλα έτσι ώστε να ακουμπά η πλάτη της πάνω στο στέρνο μου .. Χαμήλωσα το κεφάλι μου στον λαιμό της και άφηνα φιλιά .. Τα χέρια μου φυλάκισαν το στήθος της παίζοντας με τις ρώγες της , οι οποίες είχαν σκληρύνει , ενώ τα δικά της χέρια είχαν πάει πίσω  από τον λαιμό μου …Το ένα χέρι μου κατέβηκε προς τα κάτω και ακούμπησα το χνούδι της .. Στην αρχή άρχισα να το τρίβω , ενώ το άλλο δεν άφηνε το στήθος της κάνοντας την Μπέλλα να βγάζει αναστεναγμούς.. Τότε αποφάσισα να κάνω κάτι που  δεν το είχα ξανακάνει ..Έβαλα δυο δάκτυλα μου μέσα της , κάνοντας την Μπέλλα να τεντωθεί  ..

-          Έντουαρτ .. αναστέναξε, ενώ εγώ αύξησα τα δάκτυλα μου στα τρία και μπαινόβγαινα μέσα της .. Ήμουν πολύ φουντωμένος και σκληρός , αλλά ήθελα να φτάσω την Μπέλλα στα όρια της..Επιτάχυνα τον ρυθμό μου , αλλά δεν ήθελα να κάνω την Μπέλλα να τελειώσει .. Έτσι την γύρισα απότομα , εκείνη πήρε το νόημα , μου έβγαλε τα υπόλοιπα ρούχα μου , πέρασε τα πόδια της γύρω μου και μπήκα μέσα της . Η αίσθηση όπως πάντα ήταν θεϊκή.. Τα σώματα μας είχαν ενωθεί πλήρως , ήμασταν σαν ένα σώμα  , όπου τίποτα δεν μπορούσε να μας χωρίσει .. Έμπαινα και έβγαινα μέσα της  , ενώ η Μπέλλα έλεγε το όνομα  μου.. Μου άρεσε που έλεγε το όνομα μου , ήταν σαν επιβεβαίωση ότι με ήθελε και ότι μόνο εγώ την κάνω να νιώθει έτσι όμορφα.. Φτάναμε στο τέλος , έκανα τις ωθήσεις μου πιο γρήγορες  και σιγά σιγά πιο αργές και πιο βαθιές .. Ώσπου ξέσπασα μέσα  της και το τέλος ήρθε και στους δύο μας ταυτόχρονα .. Η Μπέλλα προσπαθούσε να πάρει ανάσα και να  έλθει στα φυσιολογικά της .. Όπως κάθε φορά , έτσι και τώρα την πήρα στην αγκαλιά μου , το κεφάλι της ακουμπούσε στο στέρνο μου και μας σκέπασα ..

-          Ti amo, μου είπε , ενώ μου χάιδευε το στέρνο .

-          Amo il mio, της είπα και της έδωσε ένα φιλί στην κορυφή του κεφαλιού …και κάπως έτσι μας πήρε ο ύπνος

« Ένα γλυκό και όμορφο κορίτσι καθόταν στο σιντριβάνι της Φοντάνα τι Τρέβι και διάβαζε ένα βιβλίο .. Ο νεαρός Ρομπ, μόλις την είδε θαμπώθηκε , παράτησε τους φίλους της  και πήγε κοντά της ..
-          Τι κάνει μια όμορφη κοπέλα  μόνη της μέσα στην νύχτα ?

-          Της αρέσει να κάθεται να κοιτάει τους ανθρώπους να ρίχνουν τα νομίσματα τους και  να κάνουν τις ευχές τους ..

-          Ενδιαφέρον, Ρομπ , είπε και της έδωσε το χέρι ..

-          Μπέλλα , είπε του έδωσε το χέρι και του χαμογέλασε»

Αυτό τώρα τι ήταν ανάμνηση  ή όνειρο ??




Buonasera= καλησπέρα

avremmo potuto da una lista;= θα μπορούσαμε να έχουμε από ένα κατάλογο

corso di= βεβαίως ορίστε

una volta che sei pronto, chiamami= μόλις είστε έτοιμοι με φωνάζετε..

venire;;= έρχεστε ??

deciso;= αποφασίσατε

ì noi siamo pronti, ci si potrebbe portare un piatto di 42 e 53 piastre ..= ναι είμαστε έτοιμοι , θα μπορούσατε να μας φέρετε το πιάτο 42 και το πιάτο 53 ..

scelte molto buona, si beve qualcosa;= πολύ καλές επιλογές , θα πιείτε κάτι ?

Vino quello che ci proponiamo;;-από κρασί τι θα μας προτείνατε ?

το σατό του 95 , ήταν πολύ καλή εποχή ..= Il castello di 95 sono stati stagione molto buona ..

molto bello mi fido di te= πολύ ωραία σας εμπιστεύομαι

vorrei qualcosa di diverso;= θα θέλατε κάτι άλλο

Ti amo= σε αγαπώ ..

Amo il mio = και εγώ αγάπη μου 







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου