Σάββατο 28 Μαΐου 2011

ΕΥΤΥΧΙΑ Η ΧΡΗΜΑ?2


ΜΠΕΛΛΑ


Αυτό που ζούσα ήταν ένα όνειρο , και δεν ήθελα να ξυπνήσω από αυτό, δεν ήθελα να αντικρύσω την πραγματικότητα , απλά ήθελα να ζήσω και αυτό έκανα!Εκείνη την ημέρα που τον είδα στο πάρκινγκ , είπα θα τολμήσω και και ότι γίνει !. Το αποτέλεσμα δικαίωσε την προσπάθεια μου , με ήθελε αλλά δεν μπορούσε να μου το πει για το ίδιο λόγο που δεν μπορούσα και εγώ. Τώρα βρισκόμουν μέσα στην αγκαλιά του και τίποτα δεν με ξεκόλλαγε από εδώ!


-σσσ μην χαλάς την στιγμή, μου είπε και έκανα αυτό που με πρόσταξε , τα χείλη μας ενώθηκαν σε ένα βαθύ φιλί , που όμοιο μου δεν υπήρχε. Τα χείλη μας είχαν ενωθεί και γινόταν όλο και πιο βαθύ και ήταν λες και ο καθένας έπαιρνε αυτό που στερούταν  τόσο καιρό!


Σταματήσαμε το φιλί μας , για να πάρουμε ανάσα


- είναι όνειρο , έτσι?, με ρώτησε και αχνό χαμόγελο εμφανίστηκε στο αγγελικό του πρόσωπο


- έτσι νομίζεις?


- ε ναι δεν εξηγείται διαφορετκά , ήσουν ένα άπιαστο όνειρο και τώρα είσαι μέσα στην αγκαλιά μου


- και εγώ το ίδιο ένιωθα , ότι ποτέ δεν θα ήσουν ,μαζί μου και τώρα?


- και τώρα είμαστε εδώ, αγκαλιά αλλά τι θα γίνει στην συνέχεια?


- τι εννοείς?


- γλυκό μου κοιρτσάκι ξέρεις πολύ καλά ότι μας χωρίζουν ένα σωρό πράγματα


- ναι το ξέρω , η κοπέλα σου


- ο αρραβωνιστικός σου


- τα λεφτά


- τα πολλά λεφτά θες να πεις


- έχει σημασία?


-όπως και να το κάνεις μας διαχωρίζουν πολλά


- ναι αλλά μας ενώνει κάτι βασικό?


- τι?


- η αγάπη , ο έρωτας , ο πόθος, του είπα και τον φίλησα , αυτή την στιγμή ήθελα τα πάντα και τίποτα


- Έντουαρτ σε θέλω , σε θέλω πολύ, είπα και τον ξαναφίλησα


- και εγώ , δεν φαντάζεσαι πόσο


- θες να μου δείξεις?, ήμουν πολύ τολμηρή τις τελευταίες ώρες και είπα να τα παίξω όλα για όλα


- Μπέλλα μήπως δεν πρέπει να ...


- να τι ?


- να προχωρήσουμε τόσο γρήγορα?


- δεν με θες?


- σε θέλω και πολύ μάλιστα


- ε τότε?


- μήπως είναι νωρίς?


- για σκέψου πόσο καρό το περίμενε ο καθένας μας?


Χωρίς να μου απαντήσει με έσφιξε ακόμα περισσότερο στην αγκαλιά του και τα χείλη του βρέθηκαν πάνω στον λαιμό μου . Ανέβηκα από πάνω του , τα πόδια μου δεξιά και αριστερά από την λεκάνη του, και τα χέρια μου μέσα στα μαλλιά του , που έγιναν από τα αγαπημένα μου μέρη . Τα χείλη του συνέχιζαν να με πολιορκούν , αφήνοντας πύρινα φιλιά από τον λαιμό μέχρι το άνοιγμα που έκανε το πουκάμισο και αποκαλυπτόταν το στήθος μου !Άρχισα να ξεκουμπώνω το πουκάμισο του  και σιγά σιγά αποκαλυπτόταν το όμορφο του σώμα , ήταν γυμνασμένος και το πέτρινο σώμα του με τους τέλειους κοιλιακούς του με έστελναν στην κόλαση. Χάιδεψα το κορμί του και τον ένιωσα να βγάζει έναν αναστεναγμό. Τα χέρια του βρέθηκαν ξαφνικά πάνω στο δικό μου πουκάμισο , και άρχισε σιγά σιγά με αργούς ρυθμούς να το ξεκουμπώνει  ,και το στήθος μου εμφανίστηκε μπροστά του , Τον έπιασα να το κοιτάει με εμμονή  και με ένα είδος θαυμασμού κάποια στιγμή, αλλά γρήγορα πήρα τα μάτια του από πάνω του , μου κατ'έβασε το κεφάλι και με φίλησε σε κάθε σημείο του προσώπου μου , συνέχισε με το λαιμό μου και τα χείλη του σταμάτησαν στο ίδιο σημείο που είχαν σταματήσει και την προηγούμενη φορά. Ξαφνικά ένιωσα την γλώσσα του να γλύφει την περιοχή του στήθους μου , που ήταν ακάλυπτη , και ένιωσα ένα ρίγος να με διαπερνάει. Το χέρι του πήγε πίσω από την πλάτη μου και μου  ξεκούμπωσε το σουτιέν , μου το έβγαλε τελείως αφήνοντας ένα φιλί στον ώμο μου!


Σχεδόν κάθε σημείο του κορμιού μου ακομπούσε πάνω στο δικό του και ένιωθα ότι σύντομα θα έπαιρνε φωτιά . Δεν είχα ξανακάνει ποτέ τίποτα παρόμοιο , δεν εχα ποτέ παράνομη σχέση και όταν έκανα έρωτα με τον Τζεικ δεν ένιωθα το ίδιο όπως νιώθω τώρα , όλα είναι τόσο διαφορετικά και τόσο μαγικά, που δεν μπορώ να το πιστέψω!Μου ανέβασε την φούστα τελείως , και το χέρι του βρέθηκε ακριβώς λίγο πιο άνω από το ευαίσθητο σημείο μου. Τα χείλη του βρήκαν ξανά τα δικά μου και τα πολιόρκησαν με μανία , οι γλώσσες μας βρισκόντουσαν σε ένα διαρκή χορό , ενώ τα χέρια του μου ξέσκισε το καλσόν, και το ένα του χέρι βρέθηκε στο σημείο όπου τον είχα περισσότερο ανάγκη .


- Μπέλλα είσαι τόσο υγρή?


- μόνο για σένα , εκμεταλλεύσου το, του είπα με προκλητηκό τρόπο. Χωρίς να χάσει καιρό το δάκτυλό του έκανε μικρούς κύκλους γύρω από την υγρή περιοχή μου ,δεν άντεχα άλλο , το ήθελα τόσο μα τόσο πολύ!Έπειτα μία κίνηση , δεν ξέρω πως δεν κατάλαβα μου έσκισε το εσώρουχο μου και το δάκτυλό του βρέθηκε μέσα του . Η ηδονή με κατέκλυσε , ήμουν έτοιμη να λιώσω !. Το δακτυλό του έμπαινε και έβγαινε στην αρχή με αργούς ρυθμούς και έπειτα γρήγορα, ενώ συνέχιζε να με φιλάει , αχ δεν γίνεται αυτό , θα πέθαινε τώρα !


- Έντουαρτ.. ?, είπα ανάμεσα στις βαριές ανάσες μου


- μου είπες να το εκμεταλλευτώ, μου είπε


- σε παρακαλώ σε θέλω τώρα μέσα μου?


- πολύ ?


- ναι πάρα πολύ σε παρακαλώ, δεν άντεχα άλλο , οι δυνάμεις μου με εγκατέλειπαν , έχανα το μυαλό μου σιγά σιγά


Του ξεκούμπωσα το παντελόνι , ανασηκώθηκα λιγάκι και του κατέβασα το παντελόνι με το εσώρουχο μαζί και τότε αποκαλύφθηκε αυτό που είχα τώρα ανάγκη όσο τίποτα άλλο στην ζωή


- από ότι φαίνεται δεν είμαι η μόνη που έχει ανάγκες, είπα με ένα πονηρό βλέμμα αλλά ήμουν και τόσο ικανοποιημένη , γιατί αυτό που έβλεπα του το προκαλούσα εγώ!


Κάθισα ξανά πάνω του , στην σωστή θέση έτσι ώστε του δικό μου σημείο να ακουμπά το δικό του. Μια βαριά ανάσα βγήκε από το στόμα του Έντουαρτ και τότε μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα βρέθηκε μέσα μου . Αυτό ήταν εδώ είναι ο παράδεισος με την κόλαση μαζί . Το πρόσωπό του ήταν σχεδόν αντικρυστά από το δικό μου και έβλεπα την ένταση και τον πόθο μέσα στα μάτια του. Οι κινήσεις μας ήταν απόλυτα συγχρονισμένες , τίποτα δεν μας χώριζε ήμασταν σαν δύο ξεχωριστά κομμάτια που ενώνοντας τα , το ένα βρήκε το άλλο του μισό, το κομμάτι που του ταίριαζε απόλυτα! Οι ηδονές με κατέκλυζαν , ήμουν απόλυτα παραδωμένη στον εραστή μου που μου έδινε την αγάπη του και τον πόθο τόσο απλόχερα και με τόσο μαγευτικό τρόπο!Μετά από ώρα οι δυνάμεις μας εξαντλήθηκαν και φτάσαμε και οι δύο στην κορύφωση , βγάζοντας ταυτόχρονα και οι δύο κραυγές . Ήταν ότι πιο όμορφο πράγμα που είχα ζήσει στην ζωή μου και δεν ήθελα ποτέ να τελειώσει!


Τα μέτωπά μας ακουμπούσαν και οι δύο προσπαθούσαμε να βρούμε την αναπνοή μας!Τα χείλη του βρέθηκαν ξανά πάνω στα δικά μου πεινασμένα . Δεν μπορούσα να του αντισταθώ , το μόνο που ήθελα ήταν να είμαι στην αγκαλιά του


- σε αγαπώ , μου είπε ξαφνικά


- και εγώ σε αγαπώ όσο τίποτα άλλο την ζωή μου


-ήταν τόσο όμορφα , ποτέ δεν έχω ξανανιώσει έτσι


- ούτε και εγώ , ήταν τόσο πρωτόγνωρο για μένα αλλά και τόσο τέλειο


- και τι θα κάνουμε στην συνέχεια?


- ειλικρεινά δεν ξέρω , θέλω να είμαστε μαζί


 και εγώ όσο τίποτα άλλο αλλά δεν γίνεται το βλέπεις


- με θέλεις έτσι?


- και βέβαια


- ε τότε αν αντέχεις και με αγαπάς , ας κρατήσουμε μυστική την σχέση μας


- δεν γίνεται αυτό?


- γίνεται , αν θες 


- μα


- δεν με θέλεις αν με ήθελες θα έκανες αυτή την παρανομία 


- και βέβαια σε θέλω , αλλά δεν ξέρω 


Τον κοίταξα μέσα στα μάτια και τον ξαναφίλησα


- είσαι μαζί μου?


- είμαι και όπου μας βγάλει !, μου είπε και φιληθήκαμε με πάθος




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου