Σάββατο 13 Αυγούστου 2011


Μπέλλα

Έχει περάσει μια εβδομάδα από την ημέρα όπου έχω φύγει από την Ελλάδα και έχω μετακομίσει στην Αγγλία.. Όταν συνάντησα τον Τζεικ στην Αθήνα , ο οποίος είχε έρθει για ένα σεμινάριο , μου πρότεινε να μείνω σπίτι του .. Του εξήγησα ότι αυτό ήταν αδύνατον αφού είχαμε σχέση παλιά , αλλά εκείνος μου εξήγησε ότι σε κάνα δυο εβδομάδες θα φύγει ξανά για Αφρική άρα το σπίτι μένει σε μένα .. Με τα πολλά δέχτηκα  την προσφορά του .. Άλλωστε δεν είχα και πουθενά αλλού να πάω , τα πάντα ήταν δικά τους .. Σε εμένα δεν άνηκε τίποτα , ούτε σεντς ..

Εδώ και μια εβδομάδα ήμουν σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση .. Δεν ξέρω τι με πείραξε περισσότερο , το ότι όλα αυτά έγιναν μόνο για τα χρήματα  ή ότι ο Έντουαρτ πίστευε ότι όλα αυτά ήταν η αφορμή και εγώ υποτίθεται θα έφευγα με τον Τζεικ .. Όταν είδα για τελευταία φορά τα μάτια του είδα πόνο , αλλά αυτό θα ήταν αδύνατον , αφού ο Έντουαρτ τα έκανε όλα για να μην χάσει την περιουσία του.. Ποτέ δεν θα μου περνούσε από το μυαλό ότι το έκανε για αυτό τον λόγο ,μου έλεγε ότι με αγαπούσε , ότι ήταν ερωτευμένος μαζί μου , ήμουν λέει το πιο σημαντικό πράγμα στην ζωή του .. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι όλα αυτά τα έλεγε για τα λεφτά ..

Εκτός από τις ψυχολογικές μεταπτώσεις, νιώθω γενικά μια κόπωση και έχω πολλά νεύρα .. Για να μην πω για το ότι δεν κρατάω φαγητό μέσα μου ..Νιώθω συνέχεια αναγούλες .. Αλλά από την ίωση που είχα είναι μάλλον μετέπειτα παρενέργειες ..
Ο Τζεικ ήταν δίπλα μου , δεν ήθελε τίποτα παραπάνω , καταλάβαινε .. Απλά ήθελε να με βοηθήσει , τίποτα το ιδιαίτερο .. Καθόμασταν τώρα στο καναπέ και βλέπαμε ταινία ..

-         Πολύ κυνηγητό , βρε παιδί μου ..

-         Ναι τόσο που εμένα με έκανε να διψάσω , πάω να πιω λίγο νερό ..

-         Πάω να σου φέρω εγώ ..

-         Όχι δεν χρειάζεται , άλλωστε χρειάζομαι να ξεπιαστώ λιγάκι , είπα και σηκώθηκα 
αλλά ζαλίστηκα ..

-         Μπέλλα ?, είσαι καλά ?, είπε και με έπιασε ..

-         Ναι μωρέ καλά είμαι , απλά σηκώθηκα απότομα ..

-         Καλά κάθισε πάω εγώ να σου φέρω εγώ νερό , είπε και αφού με άφησε να ξανακαθίσω , σηκώθηκε και πήγε στην κουζίνα .. Μα καλά τόσο βαριά αρρώστησα .. Ο γιατρός στην Αθήνα μου είπε μια μικρή ίωση , εδώ όμως  μιλάμε ότι κοντεύουμε πάνω από δυο εβδομάδες και τα συμπτώματα αντί να έχουν 
ελαττωθεί, γίνονται χειρότερα ..

-         Να και το νεράκι σου , μου είπε και μου το έδωσε και ήπια δυο γουλιές ..

-         Μπέλλα να σε ρωτήσω κάτι ?

-         Ότι θες ..

-         Για ξαναπες μου τα συμπτώματα σου ..

-         Ζαλάδες , κόπωση ..

-         Νεύρα και ψυχολογικές μεταπτώσεις , σωστά ?

-         Σωστά αν τα θεωρείς αυτά συμπτώματα ..

-         όλοι οι γιατροί τα θεωρούν Μπέλλα και για μια αρρώστια που μόνο ευχάριστη θα μπορούσες να πεις   ..

-         τι εννοείς Τζεικ ? αλλά στην ουσία ήξερα πολύ καλά τι εννοεί ..

-         Μπέλλα αυτά είναι συμπτώματα εγκυμοσύνης ..

-         Όχι δεν είναι δυνατόν , δεν μπορεί να μου συμβαίνει εμένα αυτό ..

-         Ηρέμησε Μπέλλα , παιδάκι περιμένεις ..

-         Δεν καταλαβαίνεις ..? Αν είμαι έγκυος , το παιδί είναι του Έντουαρτ ..

-         Λογικά ..

-         Θα κρατήσω ένα παιδί ενός ανθρώπου που δεν με αγάπησε ποτέ ..?

-         Αυτό είναι δική σου απόφαση .. Θα ήθελες να το κρατήσεις ..?

-         Δεν νομίζω , δεν ξέρω Τζεικ , άλλωστε δεν είναι σίγουρο ..

-         Μπέλλα γιατρός είμαι .. κάτι ξέρω .. αλλά για καλό και για κακό πήγαινε σε έναν γυναικολόγο αύριο για να είμαστε σίγουροι και μετά αποφασίζεις τι θα κάνεις ..
-         Έχεις δίκιο.. θα πάω σε ένα γυναικολόγο αύριο.. Δεν μπορούσα να πιστέψω ότι υπάρχει πιθανότητα να είμαι έγκυος, αλλά τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα τις τελευταίες φορές που κάναμε έρωτα με τον Έντουαρτ , δεν παίρναμε προφυλαχτικό και εγώ δεν έπαιρνα χάπια αντισύλληψης τα ξεχνούσα ..Τέλεια , αν 
συμβαίνει αυτό , θα τρελαθώ .. 

Γύρισα το βλέμμα μου στον Τζεικ και τον είδα σαν να πονάει με αυτά που μόλις είχαν αποκαλυφθεί .. Με αγαπούσε ακόμα , αυτό το ήξερα αλλά ακόμα και έγκυος να μην είμαι μαζί του δεν μπορώ να τα ξαναφτιάξω 
..
Την επόμενη ημέρα ..

Ο Τζεικ είχε φύγει για κάτι εξωτερικές δουλείες .. Κατέβηκα κάτω γιατί πεινούσα πολύ.. Παράξενο , αλλά όχι και τόσο , αν σκεφτούμε ότι υπάρχει πιθανότητα να είμαι έγκυος .. Πήγα στο ψυγείο και είδα ένα σημείωμα στην πόρτα                                                                   ..
« Αυτό είναι το τηλέφωνο ενός φίλου μου 
γυναικολόγου , πάρε τον και κλείσε ραντεβού ..»

Και από κάτω είχε το τηλέφωνο του γιατρού .. Αμέσως πήρα τηλέφωνο και έκλεισα ραντεβού για το απόγευμα .. Δεν μπορώ να πω ότι δεν είχα αγωνία .. Από την μία θα ήταν άδικο για το παιδί να χαθεί , στην τελική μια νέα ζωή είναι αλλά από την 
άλλη δεν ξέρω αν θέλω να μεγαλώσω το παιδί του Έντουαρτ .

Το απόγευμα..

Αφού είχα πάει στο γιατρό , τα αποτελέσματα βγήκαν αμέσως ..

-         Λοιπόν γιατρέ ?

-         Είσαστε σε ενδιαφέρουσα κυρία Σουάν ..

-         Είσαστε σίγουρος ..?

-         Δεν γίνονται τέτοια λάθη ..

-         Ναι σωστά ..

-         Λοιπόν τι θα κάνετε θα το κρατήσετε ή θα κάνετε έκτρωση ?

-         Δεν ξέρω ακόμα ..

-         Αν αποφασίσετε να μην το κρατήσετε θα πρέπει να βιαστείτε , είστε έξι 
εβδομάδων ..

-         Εντάξει γιατρέ , θα χρειαστώ λίγο χρόνο ..

-         Όπως επιθυμείτε ..

-         Αντίο σας .. , είπα και έφυγα ..

Γιατί η ζωή τα φέρνει έτσι ώστε να είναι δίπλα του ?? Δεν μπορώ να το καταλάβω .. Για άλλη μια φορά ένιωθα εγκλωβισμένη μέσα στην ίδια μου την επιλογή ..Δεν μου φταίει σε τίποτα μια νέα ζωή, αλλά δεν θα είμαι ικανή να το μεγαλώσω μόνη μου , από την άλλη  δεν μπορώ να συγχωρέσω τον Έντουαρτ .. Όλα τόσο μπερδεμένα και εγώ βρίσκομαι για ακόμα μια φορά στην μέση ..

Μόλις έφτασα στο σπίτι , ο Τζεικ καθόταν και διάβαζε ένα βιβλίο .. Μόλις με είδε 
έκλεισε το βιβλίο και έστρεψε την προσοχή του σε εμένα ..

-         Λοιπόν τι έγινε ..?

-         Είχες δίκιο Τζεικ , είμαι έγκυος ..

-         Αυτό βρε Μπέλλα είναι ευχάριστο αλλά εσύ δεν είσαι έτσι ..

-         Δεν ξέρω αν θέλω να κρατήσω το παιδί ..

-         Γιατί ?

-         Γιατί δεν μπορώ να το μεγαλώσω μόνη μου ..

-         Έλα Μπέλλα πες την αλήθεια , δεν είναι αυτός ο πραγματικός λόγος , απλά δεν 
ξέρεις αν θες το παιδί του Έντουαρτ ..

-         Εντάξει δεν θα σου ψέματα αυτός είναι ο λόγος ..

-         Είτε κρατήσεις το παιδί είτε όχι να ξέρεις ότι θα είμαι δίπλα σου..

-         Σε ευχαριστώ Τζεικ …

-         Μην το συζητάς , αν χρειαστεί θα μείνω δίπλα σου, δεν θα φύγω  ..

-         Δεν χρειάζεται να επιβαρυνθείς με την απόφαση μου , κάνε την ζωή σου ..

-         Μην το συζητάς, εγώ θα είμαι δίπλα σου ότι κι αν χρειαστείς..

-         Και πάλι ευχαριστώ .., είπα και πήγα επάνω να ξαπλώσω ..

Ωραία τώρα περιπλέκεται πιο πολύ η ζωή μου .. Δεν μπορώ να αναγκάσω τον Τζεικ για τίποτα , ειδικά από την στιγμή που δεν τον αγαπώ πια  … Ξάπλωσα στο κρεβάτι αλλά άκουσα κουδούνι .. Δεν πήγα κάτω άλλωστε ήταν ο Τζεικ .. Μετά 
από λίγο χτύπησε η πόρτα ..

-         Ναι ?

-         Μπέλλα να περάσω ?

-         Ναι πέρασε .. , είπα και μπήκε μέσα ..

-         Τι έγινε τζεικ ?

-         Ήρθε ένα γράμμα για σένα ..

-         Καλά το πρωί δεν έρχεται η αλληλογραφία ..

-         Είναι συστημένο ..

-         Και από ποιον είναι ?

-         Δεν ξέρω , άλλωστε δικό σου είναι , είπε και μου το έδωσε ..

-         δεν γράφει τίποτα απέξω .., είπα και άνοιξα το γράμμα ..Όχι δεν είναι δυνατόν …

-         Μια εβδομάδα μετά

Έντουαρτ ..




Έχει περάσει και άλλη μια εβδομάδα .. Δυο εβδομάδες και δεν λέω να βγω έξω .. Νιώθω τόσο χάλια , δεν θέλω να δω άνθρωπο .. Το απόλυτο σκοτάδι κυριαρχεί στην ζωή μου .. Δεν έχω καμιά επαφή με τον έξω κόσμο .. Μου έκανε τελικά πολύ 
κακό ο έρωτας και πιο πολύ αυτή η γυναίκα ..

Είμαι κλεισμένος μέσα στο δωμάτιο μας .. Το μόνο που κάνω είναι να κάθομαι και να θυμάμαι στιγμές που πέρασα μαζί με την Μπέλλα .. Κοντεύω να τρελαθώ , αλλά δεν με ένοιαζε τουλάχιστον ζούσα στον δικό μου κόσμο , σε έναν κόσμο όπου 
κανείς δεν μπορούσε να επέμβει..

Καθώς καθόμουν στο δωμάτιο , άκουσα φασαρία από κάτω .. Μα καλά τι γίνεται με κλέβουν .? Πήρα ένα μπουκάλι άδειο από μπύρα που είχα δίπλα μου και άνοιξα την πόρτα .. Κοίταξα δεξιά μου , κοίταξα αριστερά μου τίποτα .. Άρχισα να κατεβαίνω τι σκάλες , μία μια και τότε είδα το σπίτι τόσο φωτεινό .. Κάποιος έχει 
ανοίξει τις κουρτίνες .. Μα καλά τι γίνεται εδώ ?

Μπορεί νε ήρθε η Κατερίνα .. Γιατί όπως και να  το κάνεις ένας κλέφτης δεν θα άνοιγε τις κουρτίνες για να μπει φως .. Κατέβηκα κάτω αλλά στο χολ και στο σαλόνι δεν υπήρχε κανένας.. Πήγα προς την κουζίνα και τότε είδα το ψυγείο ανοιχτό .. Εν τω μεταξύ το πίσω μέρος του ατόμου που βρισκόταν εκεί μου ήταν τόσο γνώριμο  , αλλά δεν γίνεται κάποιο λάθος θα κάνω .. Τότε έκλεισε το ψυγείο και αυτό που αντίκρισα ξεπέρασε κάθε φαντασία..

-         Αα , είπε τρομαγμένα ..

-         Αι στο καλό βρε Έντουαρτ με τρόμαξες .., είπε

-         Μπέλλα ?, είπα και την κοιτούσα λες και ήταν φάντασμα ..

-         Ναι εγώ είμαι .. , είπε και καθόταν και με κοιτούσε..

-         Τι κάνεις εδώ ..? τι γίνεται εδώ ..?

-         Πρώτον εγώ τι κάνω στο σπίτι μου ..? και δεύτερον βρε παιδάκι μου πώς είσαι έτσι ?. Δεν λέω όμορφος είσαι αλλά έχεις αφήσει γενειάδα λες και είσαι καλόγερος , 
έλεος .. , είπε λες και ήταν απόλυτα φυσικό ..

-         Και ξαναρωτάω τι κάνεις εσύ εδώ ..?   

-         Εδώ είναι το σπίτι μου Έντουαρτ που ήθελες να είμαι ?

-         Στο σπίτι του Τζεικ .., μήπως ?

-         Μπα ήταν πολύ μικρό δεν μου έκανε.., είπε ενώ καθόταν στο καναπέ ..’Η η φαντασία μου κοντεύει να φτάσει στο όριο ή η Μπέλλα γύρισε και μου κάνει πλάκα.. 

..-         Με κοροϊδεύεις ?

-         Επίσης πολύ σκόνη βρε παιδί μου εδώ μέσα, απα πα . είναι εντελώς ανθυγιεινό .. Έπειτα το ψυγείο είναι άδειο , πως ζεις ?Δεν πεινάς , με τι τρέφεσαι ? , είπε ενώ σηκώθηκε από τον καναπέ , πήρε  την βαλίτσα της και άρχισε να ανεβαίνει τις σκάλες .. Α κάποιος παίζει μαζί μου και άσχημα μάλιστα ..Την ακολούθησα και μπήκαμε στο δωμάτιο ..

-         Απαπα τι σκοτάδι και κακό είναι αυτό ?, είπε και άνοιξε τις κουρτίνες .. Έπειτα παρατήρησε τον χώρο της γύρω της και άνοιξε το στόμα της  από το σοκ ..

-         Τι ακαταστασία είναι αυτή , αμάν .. Κοίτα χάλια .. Μπουκάλια από μπύρες γύρω , τα σκεπάσματα κάτω .. Αμάν Έντουαρτ είσαι εντελώς ακατάστατος , είπε και μάζεψε τα σκεπάσματα ..

-         Μπέλλα τι κάνεις εδώ ?, είπα και την άρπαξα από τα μπράτσα ..

-         Επαναλαμβάνεσαι Έντουαρτ , και επίσης βρωμάς βρε παιδάκι μου , πήγαινε να κάνεις κανένα μπάνιο , είπε και  έριξε τα χέρια μου κάτω και έφυγε από το δωμάτιο .. Είχα μείνει με το στόμα ανοιχτό .. Αχ δεν ήμουν καλά !! Κάθισα στο κρεβάτι και προσπαθούσα να συνέλθω .. Ξαφνικά την είδα μπροστά μου ..

-         Μέχρι να πάω να ψωνίσω και να μαγειρέψω , εσύ κάνε κανένα μπανάκι και ξυρίσου και λιγάκι , είπε και έφυγε .. Τώρα εγώ τι κάνω ??Θα μου εξηγήσει κανένας τι γίνεται ?

Μύρισα τον εαυτό μου και μπορώ να πω ότι είχε δίκιο χάλια ήμουν .. Μπήκα να κάνω ένα μπάνιο αλλά το μούσι μου θα το άφηνα εκεί , στην τελική ότι ήθελα 
έκανα ..

Μετά από κανένα μισάωρο ..

Βγήκα από το μπάνιο , ειλικρινά είχα μουλιάσει .. Τελικά χρειαζόμουν είχα μπάνιο για να χαλαρώσω  .. Φόρεσα μια φόρμα και κατέβηκα κάτω .. Πήγα στην κουζίνα , και την είδα με μια ποδιά να μαγειρεύει .. Μα καλά πότε πήγε ?πότε ήρθε ?

-         Θα αναρωτιέσαι πότε πήγα και πότε ήρθα..? Α τώρα διαβάζει και την σκέψη μου ..?

-         Όχι δεν το σκεφτόμουν , είπα προσπαθώντας να φανώ πειστικός ..

-         Καλά τότε .., μαγειρεύω μακαρόνια .. Έχω μια πείνα που δεν σε βλέπω .. , είπε ενώ ανακάτευε τα μακαρόνια ..

-         Μπέλλα γιατί γύρισες ?

-         Α έκανες μπάνιο ε ? Μπράβο αλλά το μούσι δεν το ξύρισες ..

-         Μπέλλα αποφεύγεις την ερώτηση μου και αρχίζω και νευριάζω ..

-         Πω πω πολλά νεύρα έχεις ?

-         Μπέλλα είπα ..

-         Δεν χαίρεσαι που με βλέπεις ?

-         Καθόλου ..

-         Μην λες ψέματα ..

-         Αφού έφυγες γιατί ξαναγύρισες ?

-         Το σπίτι μου δεν είναι εδώ ?

-         Όχι Μπέλλα το εγκατέλειψες , θυμάσαι?

-         Μπα δεν έχω καλή μνήμη ..

-         Μήπως να σου θυμίσω ..

-         Μπα προτιμώ να φάω , μόλις έγιναν τα μακαρόνια , είπε και αφού τα σούρωσε , τα ‘έβαλε στα πιάτα και έβαλε τυρί και πήρε την σάλτσα 
..
-         Να σου βάλω ..

-         Δεν πεινάω ..

-         Κρίμα , δεν πειράζει θα τα φάω εγώ για σένα .. Τι τελευταίες μέρες πεινώ σαν λύκος  .., είπε και χωρίς καν να μου δώσει σημασία , άρχισε να τρώει .. Αυτό ήταν σίγουρα καυτό , καλά πως το έτρωγε ..?

-         Σίγουρα δεν θες να φας ..?

-         Μπέλλα θα μου εξηγήσεις επιτέλους τι θες εδώ ?

-         Καλά κάτσε να φάω και θα τα πούμε μετά ..

-         Αα αρχίζει και χάνεται η υπομονή μου ..

-         Πω πω νεύρα..

-         Αα δεν θα τα πάμε καλά.. , είπα και τότε παρατήρησα ότι είχε τελειώσει ήδη το πιάτο της .

-         Μπέλλα πότε το έφαγες  ?

-         Πεινάω πολύ το τελευταίο καιρό .

-         Δεν σε τάιζε καλά ο Τζεικ σου ?

-         Α αντιθέτως μια χαρά , αλλά εμένα η όρεξη μου άνοιξε απότομα .., είπε και άνοιξε το ψυγείο και έβγαλε νερό για να πιει .. Καθώς πήγε να καθίσει , την είδα κάπως , σαν να ζαλίστηκε ..

-         Είσαι καλά ..?

-         Ναι ,μωρέ είπε και κάθισε ..Τον τελευταίο καιρό με έχουν ταράξει  οι ζαλάδες , τελικά άσχημη είναι εγκυμοσύνη τους πρώτους μήνες .. , είπε και ήπιε νερό .. Τι είπε μόλις τώρα ? Άκουσα καλά ή με γελούν τα αυτιά μου ?

-         Μπέλλα τι είπες μόλις τώρα ?

-         Τι είπα ?

-         Μπέλλα είσαι έγκυος ?.... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου