Τετάρτη 27 Ιουλίου 2011


Έντουαρτ

Ήμουν ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος στον κόσμο..Σε λίγες μέρες θα παντρευόμουν το πιο γλυκό , το πιο όμορφο πλάσμα πάνω στον πλανήτη… Κουμπάροι θα είναι ο Έμμετ και η Ρόζαλι , όπως τους παντρέψαμε θα μας παντρέψουν..

Καθόμασταν μαζί με την Μπέλλα στο κρεβάτι αγκαλιά .. Μας άρεσε να το κάνουμε αυτό .. Δεν το θεωρούσαμε κάτι το ανήθικο ..

-          Έντουαρτ ..?

-          Ναι Μπέλλα.

-          Να σε ρωτήσω κάτι ?

-          Ότι θες ..

-          Να εσύ όταν ήσουν στην Αθήνα , είχες πάει με αρκετές γυναίκες έτσι ?, αυτή η ερώτηση της με έκανε να σαστίσω .. Δεν ήξερα να έπρεπε να της πω την αλήθεια ή να της την κρύψω   ..?

-          Μα καλά πως σου ήρθε αυτή η ερώτηση ..?

-          Καλά απάντησε πρώτα μου και μετά ..και πρόσεξε την αλήθεια θέλω ..

-          Την αλήθεια λοιπόν ..Ναι είχα πάει με αρκετές γυναίκες στο παρελθόν αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί μου κάνεις μια τέτοια ερώτηση..

-          Να σε λίγες μέρες παντρευόμαστε και.., είπε ενώ είχε κοκκινίσει ολόκληρη .. Καταλάβαινα που το πήγαινε .. Σε λίγες μέρες παντρευόμασταν και εγώ ως σωστός σύζυγος θα έπρεπε να εκτελέσω τα συζυγικά μου καθήκοντα .. Αυτό το θέμα με είχε απασχολήσει, διότι της Μπέλλας ήταν η πρώτη της φορά και θα έπρεπε να την φερθώ σωστά ..Μπορώ να πω ότι με άγχωνε αυτό το θέμα αλλά αυτή την στιγμή δεν ήθελα να το σκεφτώ ..

-          Ξέρω αγάπη μου τι σκέφτεσαι ..

-          Να ξέρεις εγώ δεν ..

-          Το ξέρω .. μην φοβάσαι όταν έρθει εκείνη η στιγμή θα δύο τι θα κάνουμε .., της είπα και της έδωσα ένα φιλί για να της δείξω την αγάπη μου ..Εκείνη ανταποκρίθηκε αμέσως  αλλά αυτό που με έκανε να σαστίσω ότι ήταν πρώτη φορά που η Μπέλλα ήταν πιο διαχυτική .. Το χέρι της αφού χάιδεψε το πρόσωπο μου , πήγε όλο και πιο κάτω και άρχισε να ξεκουμπώνει το πουκάμισο μου..

Μα τι έκανε ..?Αμέσως σταμάτησα το φιλί  και πήρα τα χέρια της από πάνω μου ..

-          Μπέλλα τι κάνεις εκεί ?

-          Να έλεγα να εξασκηθούμε πριν την μεγάλη μέρα .., έλεγε ενώ το χέρι της με χάιδευε πάνω από το πουκάμισο .. Αναρίγησα ολόκληρος και κάποιος εκεί κάτω άρχιζε να σκληραίνει αλλά δεν έπρεπε να παρασυρθούμε..

-          Μπέλλα όχι ..

-          Μα γατί βρε Έντουαρτ ..? εσύ με τόσες γυναίκες έχεις πάει ενώ εγώ είμαι άπειρη …

-          Δεν χρειάζεται Μπέλλα και δεν με ενδιαφέρει που είσαι άπειρη , άλλωστε στον έρωτα αυτή η λέξη δεν υπάρχει μιας και σε οδηγεί το πάθος σε αυτές τις καταστάσεις..

-          Καλά , είπε ενώ ένα μελαγχολικό ύφος εμφανίστηκε στο πρόσωπο της  και κατέβασε το κεφάλι της .. Έβαλα το χέρι μου κάτω από το πηγούνι της και την έβαλα να με κοιτάξει στα μάτια ..

-          Τι φοβάσαι καρδούλα μου ?την αλήθεια όμως ..

-          Ότι δεν θα είμαι αντάξια σου ..

-          Καρδούλα μου μην το ξαναπείς αυτό σε παρακαλώ ..Είσαι ότι πιο όμορφο είχα ποτέ στην ζωή μου..

-          Δεν ξέρω Έντουαρτ , με τρομάζει το γεγονός ότι εσύ έχεις πάει με τόσες γυναίκες και εγώ δεν ξέρω καν τα βασικά.. Φοβάμαι ότι θα με βαρεθείς..

-          Μπορείς να μην λες αυτά τα πράγματα .. σε αγαπώ με όλη μου την  καρδιά , δεν θα σε βαρεθώ ποτέ , εκτός αν με βαρεθείς εσύ ?

-          Έντουαρτ μην λες βλακείες σε παρακαλώ ..

-          Ε τότε μην φοβάσαι τίποτα , της είπα και της έδωσα ένα φιλί στα χείλη για να ηρεμήσει ..

Έτσι οι επόμενες ημέρες πέρασαν χωρίς να συζητήσουμε ξανά αυτό το θέμα .. Αυτό που με έκανε να καταλάβω εκείνη την ημέρα ότι θα έπρεπε να την κάνω να νιώσει αγαπητή .. Αυτή η κοπέλα είχε τόσο χαμηλή αυτοεκτίμηση που αν καταλάβαινε πώς με έκανε να νιώθω , δεν θα φοβόταν για τίποτα ..

Τώρα πια οι μέρες λιγόστεψαν , σε δυο μέρες θα γινόταν γυναίκα μου , το άλλο μου μισό .. Δεν με ένοιαζε πόσο καιρό είχαμε ακόμα , θα ζούσαμε το παρόν  , την κάθε στιγμή ξεχωριστά .. Θα έκανα τα πάντα για αν είναι ευτυχισμένη , αυτός θα είναι ο σκοπός μου από εδώ και πέρα , και δίπλα της θα είμαι και εγώ ευτυχισμένος ..

Καθώς καθόμουν , ένα άσχημο προαίσθημα άρχισε να με κατακλύζει … Λες και κάτι θα συμβεί , λες και κάτι δεν θα πάει καλά.. Ίσως καλύτερα να πάω να δω τι κάνει η Μπέλλα να είμαι σίγουρος ότι δεν της συμβαίνει τίποτα .. Καθώς πλησίαζα το σπίτι της , το άγχος μου και η αγωνία μου μεγάλωνε όλο και πιο πολύ .. Μόλις έφτασα είδα την πόρτα ανοιχτή .. Αυτό με τρόμαζε κυριολεχτικά .. Μπήκα μέσα και το θέαμα με έκανε να τρομάξω .. Όχι δεν μπορεί να συμβαίνει αυτό .. Η Μπέλλα κατάχαμα κάτω , με σχισμένα ρούχα , σχεδόν ολόγυμνη , με αίματα στο πρόσωπο της αλλά και στο πάτωμα , με χτυπήματα σε όλο της το κορμί να κλαίει 
σπαραχτικά..Πήγα κατευθείαν κοντά της ..

-          Μπέλλα μου .. τι σου έκαναν ?

-          Έντουαρτ .. είπε ενώ έκλαιγε όλο και πιο πολύ ..

-          Καρδιά μου , ηρέμησε σε παρακαλώ , εγώ είμαι εδώ , μην φοβάσαι , της είπα ενώ την πήρα στην αγκαλιά μου να ηρεμήσει ..Καθόμασταν αρκετή ώρα στο πάτωμα , έχοντας την στην αγκαλιά μου , ενώ έκλαιγε ασταμάτητα .. .

-          Ηρέμησε κοριτσάκι μου , σε παρακαλώ ..απάντησε μου σε παρακαλώ ποιος σου το έκανε αυτό ..?

-          Ο φύλακας , έλεγε μέσα στους λυγμούς της .. Ήμουν σίγουρος , θα το έσκιζα το κάθαρμα , δεν θα γλίτωνε σήμερα από τα χέρια μου ..Την πήρα στα χέρια και την έβαλα να ξαπλώσει στο κρεβάτι.. 

Της καθάρισα τις πληγές  και της άλλαξα τα ρούχα.. Την σκέπασα καλά μην κρυώσει ..

-          Καρδούλα μου πάω κάπου και έρχομαι ..

- μην φύγεις , σε παρακαλώ 

-          Σε παρακαλώ μην ανησυχείς , θα γυρίσω αμέσως , δεν θα σε ξαναφήσω ποτέ στο υπόσχομαι , της είπα και αφού της έδωσα ένα φιλί στο μέτωπο , έφυγα .. Πήγα πρώτα στο σπίτι του Έμμετ και της Ρόζαλι .. Αφού χτύπησα κάνα δυο φορές μου άνοιξαν ..

-          Τι έγινε βρε Έντουαρτ ??Τι θες τέτοια ώρα ..?

-          Θέλω την Ρόζαλι ..

-          Ε εε τι εννοείς θες την Ρόζαλι , ήρθες βραδιάτικα να πάρεις την γυναίκα μου ..

-          Μην λες βλακείες Εμμετ , είπα ενώ εμφανίστηκε η Ρόζαλι ..

-          Τι έγινε Έντουαρτ ?

-          Σε παρακαλώ πήγαινε στην Μπέλλα , χρειάζεται έναν άνθρωπο κοντά της ..

-          Γιατί της συνέβη κάτι ??

-          Ναι αλλά δεν έχουμε καιρό για κουβέντες , σε παρακαλώ πήγαινε κοντά της ..

-          Καλά πάω τρέχοντας , είπε και έφυγε ..

-          Θα μου πεις τι συνέβη Έντουαρτ ?

-          Ο φύλακας άπλωσε χέρι στην Μπέλλα ..

-          Α τον παλιόμ..

-          Πρέπει να τον βρω Έμμετ ..

-          Δεν αξίζει τον κόπο βρε Έντουαρτ ..

-          Αν το έκανε στην δική σου γυναίκα αυτό , τι θα έκανες ?

-          Θα του έσπαγα τα μούτρα .. πάμε , θα έρθω και εγώ μαζί σου .. είπε και αφού έκλεισε την πόρτα , φύγαμε .. Στον δρόμο σχεδόν τρέχαμε , τα νεύρα μου είχαν χτυπήσει κόκκινο.. Έπρεπε να τον είχα καθαρίσει από την πρώτη μέρα που άπλωσε χέρι στην γυναίκα μου .. Θα τον έπαιρνε και θα τον σήκωνε , δεν θα έβγαινε ζωντανός από τα χέρια μου .. Ξαφνικά εκεί που προχωρούσαμε τον είδαμε να κάθεται και να πίνει .. Δεν κάθισα να το σκεφτώ , του έριξα μια μπουνιά και τον έριξα κάτω ..Τον σήκωσα από κάτω , του έριξα κι άλλη μπουνιά και τον ξάναριξα κάτω .. Άρχισα να του δίνω κλοτσιές όπου έβρισκα ..Τον σήκωσα , τον ακούμπησα πάνω στον τοίχο και άρχισα να του δίνω χαστούκια το ένα μετά το άλλο , ενώ με το γόνατο μου τον χτύπησα πάνω στην κοιλιά .. Τον χτύπησα δυνατά και τον έριξα κάτω .. Πήγα από πάνω του και έβαλα τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό μου και ήμουν έτοιμος να τον πνίξω ..

-          Έντουαρτ σε παρακαλώ σταμάτα .. έλεγε ο Έμμετ αλλά δεν καταλάβαινα τίποτα .. Μόνο μια εικόνα μου ερχόταν ξανά και ξανά στο μυαλό , την Μπέλλα κατάχαμα μέσα στα αίματα …

-          Έντουαρτ σταμάτα , είπε ο Έμμετ και με τράβηξε από πάνω του ..

-          Δεν τελείωσα μαζί σου , του είπα και φύγαμε από εκεί μαζί με τον Έμμετ..

-          Θα τον σκότωνες , έτοιμος ήσουν ..

-          Κι ακόμα θέλω να τον σκοτώσω ..

-          Δεν αξίζει ένα παλιοτόμαρο είναι ..

-          Σ ε ευχαριστώ που με συγκράτησες , αν δεν είχα και εσένα δεν  ξέρω τι θα έκανα ..

-          Για αυτό είναι οι φίλοι , είπε ενώ προχωρήσαμε προς το σπίτι  της Μπέλλας .. Όταν φτάσαμε μπήκαμε μέσα , και είδα την Ρόζαλι να κάθεται δίπλα της και αν της χαϊδεύει τα μαλλιά ενώ έκλαιγε .. Μόλις με είδε , γούρλωσε τα μάτια και τότε συνειδητοποίησα  ότι είχα αίματα επάνω μου …

-          Εντάξει ρόζαλι εγώ είμαι εδώ , μπορείς να φύγεις , είπα και σηκώθηκε ..

-          Λοιπόν εμείς φεύγουμε , θα ξανάρθω καρδούλα μου το πρωί να σε δω .. της είπε η Ρόζαλι ενώ η Μπέλλα κατένευσε ..και έφυγαν .. Έπλυνα τα χέρια μου και το πρόσωπο μου , έβγαλα το πουκάμισο και έμεινα ημίγυμνος αλλά δεν με ένοιαζε ..Πήγα κοντά στην Μπέλλα η οποία μου έκανε χώρο και μπήκα κάτω από τα σκεπάσματα ενώ την πήρα στην αγκαλιά μου..

-          Εντουαρτ τι έγινε ? γιατί ήσουν μέσα στα αίματα..?

-          Τίποτα δεν έγινε αγάπη μου .. προσπάθησε να κοιμηθείς να ηρεμήσεις .., είπα και εκείνη έκλεισε τα μάτια της …

Το επόμενο πρωί έκανε την εμφάνιση του.. Δεν είχα κοιμηθεί σχεδόν  καθόλου ..Η Μπέλλα ευτυχώς κοιμήθηκε .. Ήταν λογικό είχε εξαντληθεί .. Ξαφνικά άνοιξε τα μάτια της και αφού τέντωσε τα χέρια της , ξαναήρθε στην αγκαλιά μου ..

-          Πως είσαι Μπέλλα μου ?

-          Καλά είμαι ..

-          Σίγουρα ?

-          Ναι μην ανησυχείς , εσύ ?

-          Καλά είμαι ..

-          Δεν μου απάντησες χθες γιατί ήσουν μέσα στα αίματα ?

-          Τίποτα σημαντικό , απλά κάτι έκανα ..

-          Δεν το σκότωσες , έτσι ?

-          Όχι δεν το έκανα , αν και θα έπρεπε ..

-          Όχι δεν θα έπρεπε , θα τον τιμωρήσει ο Θεός για όλα αυτά που έχει κάνει ..

-          Ίσως και αν έχεις δίκιο ..θα ήθελα να συζητήσουμε κάτι..

-          Μετά το χθεσινό συμβάν , έλεγα αν θες να ματαιώσουμε το γάμο ..

-          Γιατί να το κάνουμε αυτό ?

-          Το σοκ που υπέστης χθες ήταν μεγάλο ..

-          Κοίτα Έντουαρτ , προσπαθώ να το ξεχάσω και θα το ξεχάσω, ο γάμος θα γίνει κανονικά , αρκεί να μου υποσχεθείς κάτι ..

-          Ότι θες ..

-          Μην με ξαναφήσεις μόνη μου ..

-          Αυτό στο υπόσχομαι καρδιά μου και της έδωσα ένα παρατεταμένο φιλί στα χείλη ..

Ημέρα του γάμου …

Ήμουν λιγάκι αγχωμένος σήμερα ..Η χθεσινή ημέρα ήταν δύσκολη για όλους μας .. Η Μπέλλα αν και ήθελε να φανεί δυνατή ,δεν ήταν μέσα της ήταν τόσο πληγωμένη , τόσο πονεμένη .. Ήμουν στο σπίτι και ετοιμαζόμουν , ώσπου η πόρτα άνοιξε διάπλατα και μπήκαν μέσα ο Έμμετ , ο πρόεδρος και άλλοι δύο ..

-          Τι κάνει ο γαμπρός μας ..?είπε ο Έμμετ  ενώ με χτύπησε στην πλάτη..

-          Καλά είμαι …

-          Δεν μου φαίνεσαι και τόσο σαν αγχωμένος να είσαι ..

-          Να σου θυμίσω πώς ήσουν εσύ   την ημέρα του γάμου σου ?

-          Καλά μωρέ μην τα παίρνεις ..

-          Έντουαρτ να σου μιλήσω λιγάκι ..

-          Ναι πρόεδρε , είπα και πήγαμε λίγο πιο πέρα ..

-          Έμαθα τι έγινε και θέλω να σου ζητήσω ένα μεγάλο συγνώμη ..

-          Εσείς γιατί ? δεν φταίτε σε τίποτα ..

-          Κι όμως θα έπρεπε κάτι να είχα κάνει να τον διώξω ..

-          Σωπάστε ,δεν φταίτε σε τίποτα ..

-           Τέλος πάντων , να σου ευχηθώ κάθε ευτυχία ..

-          Σας ευχαριστώ πολύ , είπα και αγκαλιαστήκαμε ..

Φύγαμε όλοι μαζί από το σπίτι και φτάσαμε στην μικρή μας εκκλησία .. Είχε μαζευτεί τόσος κόσμος .. Είχε περάσει αρκετή ώρα αλλά η Μπέλλα δεν φαινόταν πουθενά .. Άρχισαν να με ζώνουν τα φίδια λες να μην έρθει ..

-          Μπορείς να ηρεμήσεις , σε παρακαλώ , μου είπε ο Έμμετ ..

-          Έχει αργήσει πολύ ..

-          Ηρέμησε θα έρθει .. , είπε και τότε φάνηκαν όλοι .. Μπροστά μπροστά η Μπέλλα με ένα υπέροχο άσπρο δαντελένιο φόρεμα και δίπλα η Ρόζαλι .. Ήταν τόσο ‘όμορφη η Μπέλλα , δεν ξέρω αν έχω ξαναδεί πιο όμορφη νύφη …

Ώρες μετά ..

Ο γάμος ήταν υπέροχος , ένιωσα ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος πάνω στον πλανήτη .. Η Μπέλλα κατά την διάρκεια της τελετής ήταν τόσο συγκινημένη … Το γλέντι που ακολούθησε ήταν απερίγραπτο , δεν είχαμε σταματήσει να χορεύουμε .. Η ευτυχία μας ήταν έκδηλη στα πρόσωπα μας .. Τώρα όμως τα πράγματα σοβαρεύουν .. Εγώ και η Μπέλλα μέσα σε ένα δωμάτιο .. Πολλές φορές ήμασταν αγκαλιά , πολλές φορές φιλιόμασταν αλλά αυτή την φορά τα πράγματα ήταν διαφορετικά .. Κι εκτός από όλα τα πράγματα ήταν ακόμα πιο δύσκολα , αφού θα έπρεπε να κάνω την Μπέλλα να ξεχάσει τα πάντα από εκείνη την νύχτα .. Είχα την Μπέλλα στην αγκαλιά μου και την φιλούσα με όλο μου το είναι .. Εκείνη είχε βάλει τα χέρια της ανάμεσα στα μαλλιά μου και τα χάιδευε ενώ φιλιόμασταν .. Τα χέρια της κατέβηκαν πιο κάτω και άρχισε να μου ξεκουμπώνει τα πουκάμισο μου .. Την βοήθησα και το βγάλαμε ..Την πήρα στα χέρια μου και την έβαλα πάνω στο κρεβάτι .. Την έβαλα από κάτω μου και προσπαθώντας να μην την επιβαρύνω με το σώμα μου , άρχισα να την φιλώ σε όλο το πρόσωπο .. Λάτρεψα κάθε γωνία του προσώπου της .. Χαμήλωσα το κεφάλι μου και άρχισα αν φιλώ τον λαιμό της, ενώ με το χέρι μου κατέβαζα το φόρεμα της μέχρι την μέση της.. Ξανανέβηκα επάνω και εναπόθεσα ένα γλυκό φιλί στα χείλη , ενώ την ανασήκωσα λιγάκι και της ξέδεσα το σουτιέν .. Μόλις της το έβγαλα , τα υπέροχα στητά στήθη της έκανα την εμφάνιση τους .. Είχα μείνει για κάποια δευτερόλεπτα να τα κοιτάζω και τότε παρατήρησα την Μπέλλα , η οποία είχε κοκκινίσει ..Της χάιδεψα το πρόσωπο σου ..
-          Δεν έχεις να ντρέπεσαι για τίποτα , της είπα και εκείνη μου ένευσε καταφατικά .. Κατέβασα ξανά το πρόσωπο μου και πήρα στο στόμα μου τα υπέροχα στήθη της .. Η Μπέλλα είχε παραδοθεί πια στα χέρια μου .. Πήρα μια μία τις ρώγες της , οι οποίες είχαν σκληρύνει από την επιθυμία , και αφού τις έγλειψα τις δάγκωσα και τότε η Μπέλλα ανασηκώθηκε και αφού έβγαλε έναν αναστεναγμό ξανακάθισε .. Της έδωσα ένα φιλί ενώ εκείνη μου ξεκούμπωσε το παντελόνι μου .. Την βοήθησα να μου το βγάλει και είχα μείνει μόνο με το εσώρουχο .. Μόλις η Μπέλλα παρατήρησε το πόσο είχα σκληρύνει , έγινε σαν παντζάρι .. Χαμογέλασα με αυτή της την αντίδραση ..

-          Εσύ μου το προκαλείς αυτό .., της είπα και την χάιδεψα.. Εκείνη με άρπαξε και με φίλησε ..

-          Θες να συνεχίσουμε , είσαι σίγουρη ..?

-          Ναι θέλω , είπε και αφού την φίλησα ξανά , της έβγαλα το υπόλοιπο φόρεμα.. Την είχα αφήσει μόνο με το εσώρουχο .. Έβαλα το χέρι μου πάνω από το εσώρουχο της και τότε συνειδητοποίησα πόσο υγρή είναι .. Θόλωσε το μυαλό μου , ήθελα να την πάρω εκείνη την στιγμή , αλλά όχι προτεραιότητα μου είχε αυτή.. Της έβγαλα το εσώρουχο της και το υπέροχο  λουλούδι της έκανε την εμφάνιση του .. Έβαλα το δάκτυλο μου και άρχισα να τρίβω το λουλούδι της .. Όσο το έτριβα τόσο πιο υγρή γινόταν , ενώ έβγαζε αναστεναγμούς  από το γλυκό της στόμα .. Εγώ σκλήραινα όλο και πιο πολύ αλλά θα έπρεπε να έχω υπομονή.. Κατέβασα το κεφάλι μου και το έβαλα ανάμεσα στα πόδια της , στο λουλούδι της ..  Πέρασα την γλώσσα μου από το ευαίσθητο σημείο της και εκείνη αυτόματα ανασηκώθηκε.. Δεν σταμάτησα όμως , συνέχισα ασταμάτητα και ρούφηξα όλους του χυμούς της , ώσπου έφτασε στον πρώτο της οργασμό ..

-          Έντουαρτ , είπε το όνομα μου σαν μελωδία ..Ανέβηκα προς τα πάνω και της έδωσα ένα φιλί μέσα στο πάθος ..

-          Θες να σταματήσουμε για σήμερα .. ?

-          Όχι θέλω να με κάνεις δική σου .., είπε και με φίλησε .. Εφόσον πήρα στην επιβεβαίωση της , μπήκα μέσα της .. Την είδα να τεντώνει το κορμί της και το πρόσωπο της να σκληραίνει από τον πόνο .. Για όλα αυτά αυτό το τομάρι .. Αν δεν την είχε ατιμάσει , δεν θα πονούσε τώρα τόσο..
-          Καρδούλα καλύτερα να σταματήσουμε ..

-          Όχι καλά είμαι , συνέχισε .. Τότε και εγώ μπήκα πιο βαθιά μέσα της  κι άρχισα να κινιόμουν.. Είδα το πρόσωπο  της να χαλαρώνει και να το απολαμβάνει και μαζί με αυτή την το απολάμβανα και εγώ ..  Η αίσθηση ήταν τόσο υπέροχη .. Δεν έχω ξανανιώσει πιο όμορφα με γυναίκα .. Είναι ο παράδεισος και η κόλαση μαζί .. Κινιόμουν μέσα της , ενώ είχαμε συγχρονιστεί πλήρως.. Ιδρώτας έτρεχε από πάνω μου , ενώ η Μπέλλα με φιλούσε ασταμάτητα... Τα χείλη της πάνω στα δικά μου , ενώ την έκανα δική μου ,με έκανε να επιταχύνω τις κινήσεις μου.. Φτάναμε και οι δύο στο τέλος , το ένιωθα , έκανα πιο βαθιές τις ωθήσεις μου , ώσπου έχυσα μέσα της .. τελειώσαμε και οι δύο μαζί ενώ βγάλαμε ταυτόχρονα από μια κραυγή .. Προσπαθούσαμε να ηρεμήσουμε και οι δύο , ο ένας στην αγκαλιά του άλλου ...

- σε αγαπώ , μου είπε ..

- κι εγώ καρδούλα μου με όλη μου την καρδιά ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου