Σάββατο 28 Μαΐου 2011

Ο ΔΙΑΔΙΧΤΙΑΚΟΣ ΕΡΩΤΑΣ 4


Έντουαρτ

Η ζωή σου μέσα σε ένα λεπτό μπορεί να σου φέρει τα πάνω κάτω . Ένα μικρό αγγελάκι έρχεται με τα βέλη του ,σου ρίχνει μια πάνω στην καρδιά και σε κάνει να χάνεις την γη κάτω από τα πόδια σου . Ένα λεπτό ,χεριάζεται για να σε κάνει να δεις την αλήθεια, για να δεις ότι ο έρωτας της ζωής σου είναι δίπλα σου και τόσο καιρό τον περιφρονείς!!!!!Δεν περίμενα ποτέ ότι η Μπέλλα να είναι το άλλο μου μισό . Το φιλί μας με έκανε να νιώσω δυνατά συναισθήματα για αυτήν και το μόνο που ήθελα ήταν να την γνωρίσω καλύτερα , να την καταλάβω και να την νιώσω με όποιο τρόπο μπορώ !!!!!Εγώ τα ήθελα όλα αυτά , η Μπέλλα τα ήθελε , ή βασικά με ήθελε όπως την θέλω εγώ ? Το φιλί σήμαινε κάτι για αυτήν ή όχι ?.

Δεν θα ξεχάσω εκείνη την ημέρα όπου πήγα για να της εκμηστηρευτώ τα συναισθηματά μου και όταν την είχα στην αγκαλιά μου και μιλούσαμε …

-         Είναι τόσο περίεργο ??, είπα

-         Ποιο? μου είπε με ένα χαμόγελο στο πρόσωπο της 

-         Να αυτό που συμβαίνει τώρα , δεν περίμενα ποτέ να…

-         Να τι ??

-         Να σε θέλω , είναι τόσο παράξενο…

-         Ναι είναι , είπε συμφωνώντας μαζί μου, δεν περίμενα ποτέ να θέλω ένα ψιλολέλεκα, είπε ενώ γελούσε..

-         Ούτε εγώ μια κοντή , είπα και οι δύο μαζί πέσαμε σχεδόν στο πάτωμα από τα γέλια …

-         Θα ήθελες να γίνεις η κοντή μου ?? είπα

-         Ναι θέλω , εσύ θέλεις να γίνεις ο ψιλολέλεκας μου ??

-         Με μεγάλη μου χαρά , είπα και αγκαλιαστήκαμε σαν μια επιβεβαίωση για το ξεκίνημα του δεσμού μας

**********************************
Είχαν περάσει δύο μήνες από την ημέρα που εκμυστηρευτήκαμε τα συναισθήματα μας και γίναμε ζευγάρι . Αυτοί οι δυο μήνες ήταν οι καλύτεροι της ζωής μου , περνούσαμε αρκετές ώρες μαζί , κάναμε μαζί πρόβες , συνήθως στο σπίτι της , βγαίναμε βόλτες ! Όμως είχαμε αποφασίσει στο πανεπιστήμιο να μείνουμε δυο άσπονδοι φίλοι όπως παλιά .

Είχαμε πάρει μια τέτοια απόφαση γιατί εκτός από το γεγονος  θα  ήταν απίστευτο για τους αλλους  χρειαζόμασταν, επίσης  και εμείς οι δυο τον χρόνο να γνωρίσουμε ο ένας τον άλλον  , οι μόνοι που το ήξεραν ήταν ο Τζάσπερ και η Άλις, οι οποίοι κάποιες φορές μας κάλυπταν , όταν θέλαμε να βγούμε .

Σήμερα ήταν μεγάλη μέρα , θα μας μοίραζαν του ρόλους για την μουσική παράσταση που θα ανεβάζαμε και ήμουν αρκετά αγχωμένος !!!!Είχαμε μαζευτεί όλη στο αμφιθέατρο και περιμέναμε τους καθηγητές να μας ενημερώσουν. Καθόμουν με την παρέα μου ενώ η Μπέλλα δεν είχε έρθει ακόμα . Κάποια στιγμή φάνηκε με την παρέα της και πέρασε ακριβώς από μπροστά μας…

-         Βρε καλώς την κοντή , τι κάνεις εδώ ??

-         Βρε κοίτα σύμπτωση κι εγώ την ίδια  ερώτηση θα σου έκανα , τι κάνει εδώ ένας ατάλαντος ψιλολέλεκας ??

-         Ότι και μια κοντή που δεν έχει στον ήλιο μοίρα.

-         Μάλλον μιλάς για τον εαυτό σου καλέ μου , εσύ δεν πρόκειται να πάρεις ρόλο στον αιώνα τον άπαντα, άρα μπορείς να φύγεις από εδώ πριν γίνεις ρεζίλι .

-         Ρε παιδί μου κοίτα επειδή φοβάμαι για την ψυχική σου υγεία μπορείς να φύγεις    .

-         Πας ένα στοίχημα ότι δεν θα πάρεις ρόλο που να παρακαλάς τον θεο για χρόνια ?

-         Πάω και να δούμε ποιος θα νικήσει , αν και το αποτέλεσμα είναι σίγουρο

-         Θα το δούμε αυτό !, είπε και έφυγε .

Το βρίσκαμε αρκετά διασκεδαστικό να τσακωνόμαστε μπροστά στους άλλους , είχε πλάκα να βλέπεις τις φάτσες των άλλων να τρομάζουν μήπως και πιαστούμε στα χέρια.
Ενώ καθόμουν ξανά στην θέση μου εμφανίστηκε και διευθυντήρια και η καθηγήτρια θεάτρου .

-         Καλημέρα σας παιδιά !

-         Καλημέρα φωνάξαμε όλοι μαζί .

-         Λοιπόν μαζευτήκαμε εδώ για να μοιράσουμε του ρόλους του musical που θα ανεβάσουμε . Θέμα του είναι ένα ζευγάρι νέων που γνωρίζονται σε ένα πανεπιστήμιο , από την αρχή της συνάντησης του μίσος φύτρωσε στις καρδιές και των δυο , όμως ένα τυχαίο γεγονός τους φέρνει κοντά και το μίσος μετατρέπεται σε αγάπη , μια όμορφη και τρυφερή αγάπη . Η σχέση τους θα είναι γεμάτη προβλήματα και εμπόδια αλλά στο τέλος ..? αυτό θα το μάθουν μόνο όσοι πάρουν ρόλο οι υπόλοιποι θα το  δουν πάνω στην σκηνή.

Αυτή η ιστορία μοιάζει τόσο με μένας και της Μπέλλας, ήταν λες και γράφτηκε ειδικά για εμάς.

-  Τα παιδιά που έχουν διαλεχτεί για να παίξουν τους ρόλους είναι φοιτητές με την καλύτερη απόδοση . Λοιπόν είσαστε έτοιμοι να ανακοινώσουμε τους ρόλους ??

- ναι , είπαμε όλοι μαζί και ένα περίεργο άγχος άρχισε να με διαπερνά

- λοιπόν τον ανδρικό πρωταγωνιστικό ρόλο θα τον πάρει ο Έντουαρτ Κάλλεν  και τον γυναικείο η Ιζαμπέλλα Σουάν .

Μόλις άκουσα και τα δυο ονόματα , κοιτάχτηκα με την Μπέλλα και μου χαμογέλασε και σηκώθηκε απότομα από την θέση της .

-         Εγώ με αυτόν ποτέ !!, είπε έξαλλα

Σηκώθηκα και εγώ από την θέση μου

-         Εγώ με την κοντή ποτέ!!!

-         Για σωπάστε σας παρακαλώ  τι το περάσατε εδώ μέσα? Λοιπόν περάστε έξω και σε κάνα τέταρτο ελάτε στο γραφείο μου , καταλάβατε ?

-         Ναι , είπαμε και οι δύο ταυτόχρονα και βγήκαμε έξω από το αμφιθέατρο.

Βγήκαμε έξω από τον αμφιθέατρο , την έπιασα από το χέρι και την τράβηξα να πάμε στις τουαλέτες για να μην μας δει κανείς .Όταν φτάσαμε μπήκαμε μέσα και την φίλησα . Εκείνη αμέσως ανταποκρίθηκε στο φιλί .

-         Τα καταφέραμε μωρό μου , της είπα με χαρά .

-         Αν εξαιρέσεις ότι μπορεί να φάμε και αποβολή , ναι τα καταφέραμε , θα είμαστε μαζί. , είπε γεμάτη ενθουσιασμό .και την σήκωσα στην αγκαλιά μου και την στριφογύρισα γεμάτος χαρά.

-         Θα συναντηθούμε το απόγευμα ?
   
-         Αμέ που ?

-         Θες να έρθεις σπίτι  μου , δεν έχεις έρθει ποτέ !

-         Ναι θα έρθω και θα κάνουμε και πρόβα στους ρόλους μας. 

-         Τέλεια κατά τις 7 θα σε περιμένω .

-         Οκ , μου είπε φιληθήκαμε . Κάθε φορά που φιλιόμασταν όλο μου το είναι έπαιρνε φωτιά, και συνάμα ένιωθα μια απίστευτη ζωντάνια .

-         Πάμε γιατί μας περιμένει η διευθύντρια στο γραφείο της .

-         Ωχ  , λες να μας πάρει τους ρόλους ?


-         Δεν το εύχομαι.

-         Λοιπόν βγαίνω πρώτη εγώ και μετά βγες και εσύ εντάξει ?


-         Εντάξει αρχηγέ

-         Μμμ, μου έβγαλε και την γλώσσα και έφυγε .

Μετά από λίγο βγήκα και εγώ , ελέγχοντας πρώτα τον χώρο γύρο μου . Κατευθύνθηκα προς το γραφείο της διευθύντριας , όπου είχε μαζευτεί κόσμος .

-         Άντε Βρε Έντουαρτ άργησες , μου είπε ο Εμμετ

-         Καλά καλά πάω , η κοντή είναι μέσα ? 

-         Μόλις μπήκε

-         Καλά, είπα , χτύπησα την πόρτα και μπήκα μέσα . 

Η Μπέλλα ήταν όρθια ενώ η διευθύντρια στην καρέκλα της με ένα αυστηρό ύφος .

-         Μπα κύριε Κάλλεν μας κάνατε την τιμή να έρθετε ?

-         Χίλια συγνώμη για την καθυστέρηση.. 

-         Καλά καλά , λοιπόν δεν πάει άλλο με εσάς τους δυο , τσακώνεστε συνέχεια .

-         Σας ζητάμε συγνώμη ..


-         Δεν είναι αυτό Έντουαρτ πολλές φορές δημιουργείται και αρκετά προβλήματα , το σχολείο σχεδόν έχει χωριστεί στα δύο και για αυτό ευθύνεστε εσείς οι δυο .

-         Απλά δεν συμπαθιόμαστε, αυτό είναι όλο. 

-         Δεν είναι αυτό Μπέλλα , μιλάμε για εμφύλιο πόλεμο εδώ πέρα , λοιπόν ακούστε προσεχτικά , δεν σας παίρνω τους ρόλους σας , γιατί πέρα των άλλων είσαστε και καλοί μαθητές και με ταλέντο  , αλλά στο επόμενο που θα ακούσω . θα σας διώξω από το σχολείο καταλάβατε ?

-         Ναι είπαμε και οι δύο ταυτόχρονα

-         Ωραία , λοιπόν φύγετε … α και πάρτε και τους ρόλους σας , και μας έτεινε και με τα δυο της χέρια και μας έδωσε τους ρόλους μας. Τους πήραμε και φύγαμε . Έξω από την πόρτα μας περίμεναν οι φίλοι μας . 

-         Παιδιά τι έγινε ?

-         Όλα καλά , την γλιτώσαμε , είπε η Μπέλλα . 

-         Τι σας είπε ?

-         Ότι την επόμενη που θα τσακωθούμε θα μας αποβάλλει . 

-         Ωχ , είπε ο Έμμετ

-         Γιατί τέτοιο επιφώνημα Έμμετ ? 

-         Γιατί δεν κρατιόσαστε εσείς οι δύο , και είδα όλους να συμφωνούν με αυτό.

Γύρισα προς την Μπέλλα και της έδωσα το χέρι μου .

-         Ανακωχή ? της είπα γιατί πέρα από τα αστεία δεν ήθελα να φύγω από την σχολή.

-         Ανακωχή, μου είπε και μου έδωσε το χέρι της , και τότε όλοι χειροκρότησαν .

Oί ώρες περνούσαν βασανίστηκα και περίμενα πως και πώς να την δω , να την βάλω στην αγκαλιά μου και να μην την ξαναφήσω να φύγει από εκεί. Πήγα σπίτι , έκανα ένα μπάνιο, μάζεψα λιγάκι γύρω γύρω   και κάθισα να την περιμένω .Κάποια στιγμή  χτύπησε το κουδούνι και χωρίς να χάσω χρόνο πήγα και άνοιξα. Μόλις άνοιξα ήταν η Μπέλλα , τόσο απλά ντυμένη αλλά πάντα τόσο όμορφη.

-         Καλώς την …

-         Γειά σου … 

-         Έλα πέρασε , μην ντρέπεσαι …, είπα και μπήκε μέσα.

Κοιτούσε τον χώρο με ερευνητικό βλέμμα ,και έπειτα γύρισε και μου χαμογέλασε ..

-         Θα πρέπει να ανησυχώ , μου είπε

-         Γιατί το λες αυτό? 

-         Γιατί το σπίτι σου είναι ωραίο διακοσμημένο και καθαρό , που για αγόρι δεν το περίμενα .

-         Σε ευχαριστώ , δεν σημαίνει επειδή είμαι αγόρι , θα έχω και ένα σπίτι , χάλια .. 

-         Σε αυτό δεν έχεις άδικο ..

-         Λοιπόν έλα κάθισε , θες να σε κεράσω κάτι ? 

-         Όχι τίποτα σε ευχαριστώ πολύ , δεν μου είπες διάβασες τον ρόλο ?

-         Ναι αμέ , πολύ ωραίος και νομίζω ότι το έχω , εσύ ? 

-         Αμέ , και εγώ το έχω , μα είναι λες και είναι ραμμένοι πάνω μας οι ρόλοι .

-         Μα είναι αν σκεφτεί κανείς την ιστορία μας .

-         Τι λες θα κάνουμε πρόβα ?

-         Ναι και έλεγα να ξεκινήσουμε από το τέλος ? 

-         Από το τέλος ?

-         Ναι στο τέλος δεν φιλιούνται οι ήρωες ?

-         Βρε Έντουαρτ ?

-         Δεν θες ?

-         Δεν λέω αυτό αλλά από το τέλος ?

-         Καλά αφού δεν θες ? και έκανα πως μούτρωσα ..

-         Μμ καλά παραπονιάρη μου θα ξεκινήσουμε από το τέλος ..

-         Τέλεια … αναφώνησα σαν μικρό παιδάκι κάνοντας έτσι την μπέλλα να γελάσει .

Πήραμε και οι δύο τους ρόλους στα χέρια μας , πηγαίνονατς ταυτόχρονα στην τελευαταί σελίδα .
-          Λοιπόν ξεκινάω

-          Οκ


-          Αν δεν θέλεις άλλο να με δεις , το καταλααβίνω αλλά αφησέ με να σου πω δυο λόγια και μετά φεύγεις

-          Ρομπ ?

-          Σε παρακαλώ ?


-          Ρομπ μην το κανεις αυτό
-          Ακουσέ με μόνο , τα αισθηματα μου θέλω να σου πω μόνο αφησέ με
-          Πες μου

-         -  αν ήμουν αστερι θα ήμουν μονο πανω στον ουρανο σου
μεσα στον κοσμο σου..
αλλα επειδη ειμαι μονο ενας ανθρωπος
και εχω μονο μια καρδια
την εχω δωσει σε σενα...
κι ας ζω σε εναν κοσμο που ζουν πολλοι... 


-          Σε παρακαλώ ?

-          Μόνο το πώς νιώθω για σένα εκφράζω Έμιλυ , αυτά είναι τα πραγματικά μου σναισθήματα γα σένα , ΄ξερω έχω κάνει πολλά λάθη αλλά σε αγαπάω και η καρδιά μου ανήκει μόνο σε σένα .


-          Και εγώ σε αγάπάω και ότι είναι δικό μου , είναι και δικό σου ..

Και η Έμιλυ έτρεξε κοντά του , τα χέρια της πέρασαν γύρω από το λαιμό του , τα δικά του χέρια πάνω στο προσωπό της και ξαφνικά τα χείλη τους ενώθηκαν σε ένα τρυφερό και γλυκό φιλί που ομοιό του δεν έχει υπάρξει !

Δεν ξέρω αν μας παρέσυρε τα λόγια των ηρώων , ή τα δυνατά μας συναισθήματα, αλλά τα χείλη μας ενώθηκαν σε ένα τόσο τρυφερό γλυκό ,όπου σιγά σιγά το φιλί γινόταν όλο και πιο δυνατό και ο πόθος μεγάλωνε όλο και πιο πολύ !Μετά από κάποια ώρα , σταματήσαμε για να πάρουμε μια ανάσα . Ένιωθα την καυτή της ανάσα πάνω στο πρόσωπο μου και αυτό με εξίταρε ώστε να ενώσω τα χείλη μου πάνω στα δικά της και να την κάνω δικιά μου. Δεν μπορούσα να αντισταθώ για πολύ ξαναένωσα τα χείλη μου με τα δικά της και χάθηκα στην γλυκιά γεύση της .Για πρώτη φορά το πάθος μας είχε συνεπάρει όσο πολύ , που δεν καταλαβαίναμε τίποτα , την πήρα στην αγκαλιά μου , και εκείνη αναπηδώντας έβαλε τα πόδια της γύρω από την μέση μου , χωρίς να σταματάμε το φιλί και μας οδήγησα στην κρεβατοκάμαρα μου . Κάθισα στο κρεβάτι , έχοντας την Μπέλλα στην αγκαλιά μου .

-          Σε θέλω τόσο πολύ , της είπα με απόλυτη ειλικρίνεια

-          Και εγώ σε θέλω με όλο μου το είναι

-          Μόνο που Μπέλλα..

-          Τι είναι μωρό μου ?

-          Να δεν στο έχω πει αλλά δεν έχω πάει με άλλη κοπέλα, είναι η πρώτη μου φορά ..

-          Μωρό μου και εγώ δεν έχω πάει με άλλον , είσαι ο πρώτος μου..

-          Είσαι σίγουρη ?, ίσως δεν είναι και τόσο όμορφο και εύκολο στην αρχή

-          Δεν πειράζει μωρό μου , το ξέρω αλλά σε εμπιστεύομαι και σε αγαπάω ..

Δεν χρειάστηκε να μου πει τίποτα άλλο, τα χείλη μας ήρθαν ξανά σε επαφή , ενώ τα χέρια μου εξερευνούσαν το σώμα της . Την είχα στην αγκαλιά μου και δεν ήθελα να την αφήσω με τίποτα . Το χέρι μου πήγε προς το μπλουζάκι της , και εκείνη σηκώνοντας τα χέρια της  , με άφησε να της το βγάλω!Εκείνη με την σειρά της έβγαλε το δικό μου . Είχα μείνει γυμνός από την μέση και πάνω , το ίδιο και η Μπέλλα , όπου μόλις την είδα έμεινα να την κοιτάζω εκστασιασμένος . Η αλήθεια ήταν ότι είχα φτάσει στα προκαταρκτικά μαζί με μια άλλη κοπέλα , αλλά κανένας από τους δυο δεν ήθελε να συνεχίσει !

Ta χείλη μου κατέβηκαν προς τα κάτω στο λαιμό της και άφηνα φιλιά στον θεσπέσιο λαιμό της . Εκείνη αναστέναζε δινοντάς μου το ελεύθερο να συνεχίσω . Ξεκούμπωσα το σουτιέν της , της το έβγαλα και το στητό στήθος βγήκε στην επιφάνεια. Ο ανδρισμός μου εκείνη την ώρα σκλήρυνε αρκετά με το θεάμα που είχα μπροστά μου .Κατέβασα το κεφάλι μου θέλοντας απεγνωσμένα να γλείψω και να δαγκώσω αυτές τις ρώγες , που ήταν τόσο σκληρές . Η Μπέλλα καταλαβαίνοντας την επιθυμία μου πήγε προς τα πίσω αφήνοντας μου περιθώριο για την επιθυμία μου . Η γλώσσα μου έγλειψε και τις δυο ρώγες και έπειτα τις δάγκωσα κάνοντας την Μπέλλα να αναστενάξει βαριά . Όσο περνούσε η ώρα το ευαίσθητο σημείο με πίεζε , αλλά αυτή την στιγμή δεν είχα προτεραιότητα εγώ αλλά το κορίτσι μου . Την ξάπλωσα πίσω , πάνω στα μαξιλάρια και της έβγαλα την φου΄στα μένονατς μπροστά μου μόνο το εσωρουχό της. Ήταν τόσο όμορφη και το σώμα της τόσο απαλό , που δεν ήθελα ποτέ να σταματήσω να το αγγίζω. Άφηνα φιλιά σε ολόκληρο της το κορμί λατρεύοντας το , ενώ η Μπέλλα έβγαζε αναστεναγμούς. Δεν άντεχα άλλο την ήθελα , ήθελα να την κάνω δικιά μου αλλά φοβόμουν , φοβόμουν πολύ , δεν ήθελα να την πονέσω , θα ήταν πολύ σκληρό !!

Βλέποντας  το ενδοιασμό μου σηκώθηκε , με άρπαξε και με φίλησε . Το φιλί της ήταν απαιτητικό , με ζητούσε απεγνωσμένα.

-          Κάνε με δική σου Έντουαρτ , σε παρακαλώ … , είπε και έβλεπα στα μάτια της τον πόθο.

-          Είσαι σίγουρη ??

-          Απόλυτα , είπε και τα χέρια της άρχισαν να ξεκουμπώνουν το πανελόνι μου , την βοήθησα και έτσι έμεινα και εγώ με το εσώρουχο μόνο . Σηκώθηκα από το κρεβάτι και πήγα στο κομοδίνο , έβγαλα από το συρτάρι ένα προφυλαχτικό  . Ξαναγύρισα και είδα την Μπέλλα ξαπλωμένη και να με περιμένει . Πήγα απόπάνω της την φίλησα βαθιά στο στόμα και έπειτα συνέχισα να την φιλάω κατά μήκος , ώσπου έφτασα λίγο πριν το εσωρουχό της . Έβαλα το χέρι πάνω από το εσώρουχο και συνειδητοποιήσα ότι πολύ υγρή.

-          Είσαι τόσο υγρή …

-          Κάθε φορά που είμαι δίπλα σου , έτσι είμαι ..

Αυτό μου δημιούργησε σπασπμούς στο ευαίσθητο μέρος . Χωρίς να χάνω χρόνο της έβγαλα το εσώρουχο της και το λουλουδι της εμφανίστηκε μπροστά μου. Άφησα ένα φιλί ακριβώς στο ευαίσθητο σημείο της και έβγαλα και εγώ το εσωρουχό μου και έβαλα το προφυλαχτικό . Όση ώρα έκανα αυτό η Μπέλλα με κοιτου΄σε με πόνο αλλά και με πόθο μαζί , φοβόταν ήταν φυσικό και εγώ δεν ήθελα να της προκαλέσω πόνο .

-          Αν δεν είσαι σίγουρη …?

-          Έντουαρτ θέλω να σε νιώσω μέσα , θέλω να γίνουμε ένα , και για αν γίνει αυτό θα πρέπει να νιώσω λίγο πόνο.

-          Εντάξει αλλά αν οτιδήποτε νιώσεις , θέλω να μου πεις για να  σταματήσω.

-          Εντάξει …

Έβαλα τα δυο μου χέρια μου πάι στην μέση της και άρχισα να μπαίνω σιγά σιγά μέσα της . Ήταν τόσο στενά και την έβλεπα να ποναέι , δεν το άντεχα αυτό .

-          Μπέλλα…

-          Συνέχισε Έντουαρτ …

Μπήκα κι άλλο και άρχισα να κινούμαι μέσα της . Η αίσθηση ήταν εκπληκτική και ήθελα κι άλλο αλλά έβλεπα την Μπέλλα βασανιζόταν .

-          Δώσε μου ένα λεπτό ..

-          Ότι θες … Προτιμου΄σα να σταματήσω , αν και ήταν δύσκολο για μένα , παρά να υποφέρει η Μπέλλα ..

-          Συνέχισε και όσο είσαι μέσα μου θέλω να με φιλάς , σε παρακαλώ..

Υπάκουσα αμέσως και έσκυψα και ένω κινιόμουν μέσα της την φιλούσα , μήπως έτσι μπορούσα να της πάρω τον πόνο. 

Μπέλλα

Με υπάκουσε αμέσως , γαιτί έβλεπα ότι ενώ ήθελε να συνεχίσει θα έκανε τα πάντα για να μην με πληγώσει . Τον αγαπώ με όλη μου την ψυχή και παρόλο που ένιωθα πόνο, δεν ήθελα να σταματήσω !!! Όσο περνου΄σε η ώρα ο πόνο υποχωρούσε κάπως και άρχιζα να νιώθω μια άλλη αίσθηση , πιο όμορφη , πιο ερωτική και μου άρεσε τόσο πολύ. Άρχισα να κινούμε και εγώ μαζί του και εκείνος επιτάχυνε κι άλλο τις ωθήσεις του . Η αίσθηση ήταν υπέροχη αν και ο πόνος δεν έφευγε αλλά τουλάχιστον ήταν υποφερτός. Φτάναμε και οι δύο στο τέλος , οι κινήσεις μας έγιναν και όλο και πιο γρήγορες ώσπου το τέλος ήρθε .

Ο Έντουαρτ είχε το κεφάλι του πάνω στο στήθος μου και προσπαθούσε να πάρει ανάσα, το ίδιο προσπαθούσα και εγώ ενώ χάιδευα τα απαλά μαλλιά του.

-          Ήταν τόσο ..

-          Φανταστικό αυτό που έγινε.., συμπλήρωσα εγώ

Σήκωσε το κεφάλι του και τα μάτια του εστίασαν στα δικά μου ..

-          Είσαι καλά ?μήπως πονάς ?

-          Λιγάκι αλλά εντάξει ..

-          Δεν ήθελα ..

-          Μην νιωθεις ένοχος για κάτι , έγινε κα΄τι που το θέλαμε και οι δυο και δεν το μετανοίωνω με τίποτα …

-          Σε ευχαριστώ , σε ευχαριστώ που είσαι στην ζωή μου ..

-          Εγώ σε ευχαριστώ , του είπα και δώσαμε ένα τρυφερό φιλί………

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου