Τετάρτη 10 Αυγούστου 2011


Μπέλλα ..


Γιατί το παρελθόν κάνει άσχημα την εμφάνιση του , γιατί ? Ας μου εξηγήσει κάποιος .. Μετά από τόσο καιρό , τον είδα μπροστά μου και αντί να χαρώ , μια περίεργη ανησυχία με περιέβαλλε ..
-          Μπαμπά ?, είπα και τον κοίταξα με περιέργεια ..

-          Για κοιτάξτε η μικρή κορούλα μου , πως μεγάλωσε , είπε ενώ ερχόταν πιο κοντά ..

-          Θα το ήξερες αν ερχόσουν που και που να με επισκεφτείς..

-          Καρφί ήταν αυτό?

-          Όχι αλήθεια ..

-          Καλά θα το προσπεράσω , αυτό , δεν θα έρθεις να αγκαλιάσεις τον πατέρα σου..?

-          Μπα καλύτερα να κρατάμε τις αποστάσεις ..

-          Πως μου φέρεσαι έτσι  ?

-          Όπως μου φέρεστε , σας φέρομαι. Τέλος πάντων η μητέρα μου ?

-          Καλά είναι ..αλλά της λείπεις ..

-          Γιατί δεν έρχεται να με επισκεφτεί ?

-          Εσύ γιατί δεν έρχεσαι ..?

-          Εδώ κάνεις λάθος , εγώ έρχομαι , αλλά τον τελευταίο καιρό άνοιξα δικό μου σπίτι , αν φυσικά δεν σας πειράζει ..

-          Τι να μας πειράζει κοριτσάκι μου .. , μεγαλεία όμως.., είπε ενώ κάθισε στην καρέκλα απέναντι μου  , κάθισα και εγώ στην δική μου …

-          Ναι κάποιοι φρόντισαν να με βοηθήσουν ..

-          Δεν είχαμε λεφτά να σε βοηθήσουμε ..

-          Αυτό θα το προσπεράσω .. σας κάλεσα στον γάμο μου αλλά δεν ήρθατε .

-          Ναι δεν μπορούσε η μητέρα σου , ήταν στο κρεβάτι με την μέση της ..

-          Μάλιστα τώρα είναι καλά ..?

-          Δόξα τον θεό ..

-          Χαίρομαι  , θα μπορούσα να ρωτήσω σε τι οφείλω την τιμή της επισκέψεως σου ?

-          Θα μπω κατευθείαν στο ψητό .. θα ήθελα να μου δώσεις χρήματα ..

-          Τι ? δεν άκουσα καλά ?

-          Ε τι δεν άκουσες .. Τώρα που έπιασες την καλή δεν θα μας βοηθήσεις ?

-          Να σας βοηθήσω σε τι ?

-          Ε πως γονείς σου είμαστε , σε μεγαλώσαμε ..

-          Ώπα αυτό είναι λάθος, αν δεν ήταν η γιαγιά μου εγώ τώρα ίσως και να μην ζούσα..

-          Τώρα μας προσβάλλεις ..

-          Α σας προσβάλλω κιόλας, εσείς ούτε γατί δεν θα ήσασταν ικανοί να μεγαλώσατε  ..

-          Τέλος πάντων γονείς σου είμαστε θα μας δώσεις χρήματα ..

-          Και γιατί ποσό μιλάμε?

-          Για 20 χιλιάδες ευρώ , μόλις το άκουσα έμεινα με το στόμα ανοιχτό ..

-          Τι να τα κάνετε τόσα λεφτά ?

-          Να μωρέ χρωστάω ..

-          Χρωστάς ? Πάλι χαρτιά έπαιξες ?

-          Ναι μωρέ και έχασα .. , αν δεν με βοηθήσεις θα με σκοτώσουν ..

-          Γιατί να σας βοηθήσω , εσείς τι κάνατε για μένα?

-          Θες να δεις τον πατέρα σου να σκοτώνεται ..?

-          Δεν μπορώ να βρω τόσα λεφτά ..

-          Ολόκληρη εταιρεία διοικείς και δεν έχεις λεφτά   ?

-          Δεν είναι δικά μου τα λεφτά ..

-          Έλα μπορείς να ξεκλέψεις κάποια χρήματα ..

-          Καταλαβαίνεις τι μου λες ?δεν μπορώ ..

-          Αν δεν το κάνεις όλοι θα μάθουν το παρελθόν σου, με λίγες τροποποιήσεις ..

-          Με απειλείς ?

-          Απλά σε προειδοποιώ ..αν δεν μου έχεις βρει τα χρήματα μέχρι μεθαύριο , όλοι θα μάθουν το παρελθόν σου .

-          Φύγε τώρα από εδώ .. , είπα ενώ σηκώθηκα και άνοιξα την πόρτα

-          Εγώ σε προειδοποίησα πάντως ..

-          Φύγε , είπα και χωρίς καν να μιλήσει , έφυγε και εγώ έκλεισα την πόρτα ..

Όχι δεν είναι δυνατόν γιατί να μην μπορώ μια φορά στην ζωή μου να είμαι ευτυχισμένη ? Τι έχω κάνει , τι ? Ο ίδιος ο πατέρας μου να με απειλεί? Ένιωθα όλο μου το κορμί να είναι έτοιμο να καταρρεύσει.. Στάθηκα στο τοίχο και κάθισα κάτω .. Τα δάκρυα έκαναν την εμφάνιση τους  .. Δεν άντεχα άλλο ..

Εντουαρτ ..
Ήμουν ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος στον κόσμο .. Ξέρω ακούγομαι σαν ένα δεκαοκτάχρονο που μόλις ερωτεύτηκε , αλλά ήμουν τόσο ερωτευμένος με την Μπέλλα .. Ζούσα το όνειρο και δεν ήθελα να ξεφύγω από αυτό ..

Σαν σήμερα γνωριστήκαμε και της είχα ετοιμάσει μια βραδιά οι δυο μας , απόλυτα ρομαντικά ..
Αφού έκανα κάτι  εξωτερικές δουλειές  , γύρισα στο γραφείο .. Αλλά πρώτα θα περνούσα από το γραφείο της Μπέλλας ..

-          Καλημέρα Ελίζαμπεθ ..

-          Καλημέρα Κύριε Κάλλεν ..

-          Είναι η Μπέλλα μέσα ?

-          Ναι κύριε Κάλλεν ..να την ειδοποιήσω..

-          Δεν χρειάζεται , είπα και μπήκα μέσα .. Τότε αυτό που αντίκρισα μου έκοψε τα πόδια .. Η Μπέλλα κάτω στο πάτωμα να κλαίει .. Αμέσως πήγα κοντά της και κάθισα δίπλα της και την πήρα στην αγκαλιά μου ..

-          Καρδούλα μου τι έγινε ? , της είπα ενώ της χάιδευα το μπράτσο ..

-          Αχ Έντουαρτ , είπε και κρύφτηκε μέσα στην αγκαλιά μου και σπάραζε από το κλάμα ..Η καρδιά μου είχε κοπεί στα δύο , δεν άντεχα να την βλέπω έτσι ..

-          Τι έγινε , Μπέλλα μου ? Τι σου έκαναν ?

-          Ο πατέρας μου..?

-          Τι ?έπαθε κάτι ο πατέρας σου ?

-          Μακάρι ..

-          Μπέλλα γιατί μιλάς έτσι ?

-          Με απειλεί Έντουαρτ ότι αν δεν του δώσω χρήματα θα πει τα πάντα ..

-          Δεν καταλαβαίνω γιατί σε απειλεί ? Βασικά με τι σε απειλεί ..?

-          Είναι κάτι το οποίο δεν στο έχω πει και εγώ η ίδια βασικά ακόμα προσπαθώ να το ξεχάσω ..

-          Θέλεις να μου πεις ..

-          Όταν ήμουν 15 χρονών , γυρνούσα από το φροντιστήριο αγγλικών μου .. Οι γονείς μου για άλλη μια φορά δεν είχαν έρθει να με πάρουν, έτσι αποφάσισα να πάω μόνη μου σπίτι μου .. Ήταν χειμώνας και είχε ήδη βραδιάσει .. Καθώς περπατούσα, είδα μια σκιά να με ακολουθεί  .. Τρόμαξα και έτσι επιτάχυνα το βήμα μου , τότε και η σκιά από πίσω μου επιτάχυνε τον ρυθμό της.. Άρχισα να τρέχω , αλλά τελικά δεν τα κατάφερα και ένας άντρας  ψηλός εμφανίστηκε μπροστά μου .. Με πλησίασε και με χτύπησε πάνω στο τοίχο .. Μου είπε που πήγα να του ξεφύγω .. αλλά δεν απάντησα , φοβόμουν τόσο πολύ .. Έσκισε το μπλουζάκι μου , του έδωσα μια κλοτσιά στο καλάμι , έφυγε λίγο μακριά μου και προσπάθησα να του ξεφύγω .. Δεν πρόλαβα όμως ,με έπιασε , μου έδωσε ένα χαστούκι δυνατό και με έριξε κάτω .. Άρχισα να πηγαίνω προς τα πίσω ενώ αυτός ερχόταν προς την μεριά μου .. Έσκυψε και μου έβγαλε το στηθόδεσμο.. Και άρχισε να παίζει με το στήθος μου .. Ένιωθα πραγματικά αηδία , άρχισα να τον σπρώχνω , αλλά εκείνος , όχι μόνο δεν έφυγε αλλά έβγαλε ένα μαχαίρι και άρχισε να το περνάει από τον λαιμό μου ..Με το μαχαίρι  στο λαιμό , μου κατέβασε το παντελόνι , ξεκουμπώθηκε και έπειτα .. είπε και τα κλάματα έγιναν πιο έντονα και κρύφτηκε ακόμα πιο βαθιά στην αγκαλιά μου ..

-             Ηρέμησε κοριτσάκι μου , ηρέμησε .. είπα προσπαθώντας να την παρηγορήσω .. Πόσο θα ήθελα να τον έβρισκα αυτόν και να τον έσπαγα στο ξύλο …. Έχει ζήσει τραγικά το κοριτσάκι μου ..

-          Έπειτα αφού με βίασε , με ξαναχτύπησε και έφυγε .. Ήμουν σχεδόν αναίσθητη, δεν ήξερα τι μου συμβαίνει .. Βρέθηκα το επόμενο πρωί σε ένα δωμάτιο νοσοκομείου ..Μετά από αρκετό καιρό και ακόμα προσπαθώντας να συνέλθω από το σοκ , έμαθα ότι είχα μείνει έγκυος.. Μόλις το έμαθαν και οι γονείς μου, ο πατέρας μου άρχισε να με κατηγορεί ότι γκαστρώθηκα από έναν άγνωστο και ότι εγώ φταίω .. Χωρίς καν να πάρω μια απόφαση , η μητέρα μου με πήγε στο γιατρό και έκανα έκτρωση .. Και όλα αυτά σε ηλικία 15 χρονών ..Οι λυγμοί της δεν είχαν σταματημό , φοβόμουν μην πάθει τίποτα.. Η Μπέλλα έχει περάσει πολλά και οι γονείς της αντί να βρίσκονται κοντά της  , την κατηγόρησαν κιόλας..

-          Και γιατί δεν μου τα είχες πει πιο πριν αυτά Μπέλλα ..?

-          Γιατί ντρεπόμουν και φοβόμουν μην με κατηγορήσεις ότι εγώ φταίω ..

-          Μα πως σου πέρασε αυτό από το μυαλό , ένα κοριτσάκι 15 χρονών ήσουν ..

-          Δηλαδή δεν ντρέπεσαι για μένα ?

-          Τι λες Μπέλλα ? Γιατί να ντρέπομαι , αντιθέτως νιώθω ακόμα πιο υπερήφανος για σένα , που κατάφερες και στάθηκες στα πόδια σου και είσαι τώρα μια δυνατή γυναίκα ..

-          Σε ευχαριστώ Έντουαρτ , είπε και με φίλησε ..

-          Και πόσα σου ζητάει ο πατέρας σου  ?

-          20 χιλιάδες ευρώ ..

-          Και αν δεν του τα δώσεις ..?

-          Θα τα βγάλει όλα στην φόρα αλλά διαστρεβλωμένα ..

-          Μάλιστα , άκου να δεις .. Θέλω να σηκωθείς όρθια , να πατήσεις και πάλι στα πόδια σου , δεν θέλω να σε δω ξανά να κλαις , εντάξει ..?

-          Εντάξει ..

-          Εγώ θα πάω να κανονίσω ένα θεματάκι και το απόγευμα να ετοιμαστείς γιατί  ένα υπέροχο βράδυ μας περιμένει ..

-          Έντουαρτ σε αγαπώ ..

-          Και εγώ σε αγαπώ καρδούλα μου , της είπα και της έδωσα ένα γλυκό φιλί .. Σηκώθηκα όρθιος και την βοήθησα να σηκωθεί …

-          Έντουαρτ τι είναι αυτό το θεματάκι που θα πας να λύσεις ..?

-          Βλέπω επανήλθαμε πλήρως , ξεκινήσαμε την ανάκριση ?

-          Εντουαρτ ..

-          Λοιπόν εγώ πάω κα θα τα πούμε το απόγευμα, της είπα και της έδωσα ένα τελευταίο φιλί ..και πήγα να φύγω  ..

-          Έντουαρτ , είπε και γύρισα .

-          Δεν θα σου πω που πάω ..

-          Ήθελα να σε ρωτήσω τι πρέπει να φορέσω για το βράδυ ..?Μόλις ‘άκουσα την ερώτηση αυθόρμητα χαμογέλασα σαν να μου είπε κάτι αστείο .. Την πλησίασα  και της έδωσα ένα φιλί γεμάτο πάθος … Εκείνη φυσικά ανταποκρίθηκε , τύλιξε το χέρι της γύρω από τον αυχένα μου , ενώ το άλλο μέσα στα μαλλιά μου ..  Το φιλί μας γινόταν όλο και πιο βαθύ και αν δεν συγκρατιόμασταν , θα καταλήγαμε να κάνουμε έρωτα μέσα στο γραφείο όπως τόσες άλλες φορές ..Όχι όμως σήμερα έπρεπε να λύσω  ένα θέμα και το βράδυ θα το αφιέρωνα μόνο σε εκείνη …

-          Πρέπει να φύγω .., είπα απομακρύνοντας με από το πειρασμό …

-          Δεν θες ? , μου είπε ναζιάρικα ..

-          Σου υπόσχομαι το βραδύ θα είναι όλο δικό σου .. της είπα και πριν άλλη κουβέντα , βγήκα από το γραφείο της ..Αχ αυτή η γυναίκα με κάνει να χάνω τον έλεγχο .. Πήγα στο γραφείο μου και ετοίμασα μια επιταγή των 25χιλιάδων ευρώ , για να είμαστε σίγουροι ότι δεν θα ξαναζητήσουν χρήματα .. Πήρα τηλέφωνο τις πληροφορίες να μάθω που μένουν..

-          Άντζελα, δεν θα γυρίσω στο γραφείο  ακύρωσε κάθε ραντεβού μου , σε παρακαλώ ..

-          Μάλιστα Κύριε Κάλλεν .. , είπε και έφυγα ..

Πήρα το αυτοκίνητο μου και κατευθύνθηκα προς το σπίτι τους .. Ήταν μια καλή ευκαιρία να αντικρύσω για πρώτη φορά τα πεθερικά μου ..Μετά από 45 λεπτά έφτασα στο σπίτι τους .. Ζούσαν σε μια μικρή μονοκατοικία .. Μα υπάρχουν ακόμα τέτοια σπίτια .. Ήταν λες και έβγαινε από άλλη εποχή … Είναι φυσικό να μου φαίνονται εξωπραγματικά αφού δεν έχω ζήσει σε τέτοιες περιοχές ..Αφού την βρήκα, χτύπησα την πόρτα ..

-          Ναι ποιος είναι ?

-          ΄Εντουαρτ Κάλλεν, σύζυγος της Μπέλλας .., είπα και αμέσως μου άνοιξαν .. Μπροστά μου εμφανίστηκε μια γυναίκα γύρω στα 50, με ένα θλιμμένο χαμόγελο ..Τα καστανά μάτια της μου θύμιζαν τόσο πολύ την Μπέλλα ..

-          Χαίρω πολύ είμαι ο σύζυγος της κόρης σας .., είπα δίνοντας το χέρι μου και φορώντας πάντα το καλό μου χαμόγελο ..

-          Χαίρω πολύ , είμαι η μητέρα της ..Πολύ αμφιβάλλω αν εσείς είστε μάνα , αλλά δεν μίλησα κρατήθηκα.

-          Θα μπορούσα να δω τον Κύριο Σουάν ..?

-          Ναι πέρασε μέσα , είπε και μου έκανε χώρο να περάσω   .. Μπήκα μέσα και ένα σπίτι με παλαιά αντικείμενα έκανε την εμφάνιση του… Σε μια πολυθρόνα καθόταν ένα κύριος , με μαύρα μαλλιά , με σχεδόν σγουρό μαλλί ..

-          Σε έστειλε η κόρη μου ?, είπε αμέσως χωρίς καν να μου αφήσει το περιθώριο να μιλήσω..

-          Όχι μόνος μου ήρθα , έχουμε μια διαφορά να λύσουμε , σωστά ..?

-          Μαζί σου ?

-          Ναι ξέρετε , τα χρήματα εγώ τα διαχειρίζομαι και έτσι είπα να έρθω κατευθείαν εγώ σε εσάς  ..

-          Μάλιστα , έφερες τα χρήματα ..?, είπε αλλά τότε χτύπησε η πόρτα .. Η μητέρα της Μπέλλας πήγε και άνοιξε ..

-          Μπέλλα μου ?, είπε η μητέρα της .. Εξαιρετικά τώρα τα κάναμε τα λεφτά μας ..

-          Γεια σου μαμά , ακούστηκε η φωνή της από το βάθος .. Γύρισα προς την μεριά τους και μόλις με είδε η Μπέλλα , ξαφνιάστηκε όχι τόσο όσο περίμενα ..

-          Έντουαρτ ? , τι κάνεις εδώ ?

-          Να σου εξηγήσω .

-          Δεν χρειάζεται , σε ευχαριστώ που ήρθες αλλά θα αναλάβω εγώ ..

-          Είσαι σίγουρη ?

-          Απόλυτα .., είπε και έβγαλε από την τσάντα της μια επιταγή και την έτεινε στον πατέρα της ..Μόλις την κοίταξε , είδα ένα αγριεμένος ύφος στο πρόσωπο του..

-          Αυτές είναι μόνο 10 χιλιάδες , εγώ σου ζήτησα 20χιλιάδες ..

-          Δεν μπόρεσα να βρω άλλα ..

-          Δεν με νοιάζει να ψάξεις να βρεις .. , είπε εξαγριωμένος , ενώ σηκώθηκε απότομα πλησίασε την Μπέλλα ..

-          Ούτε εμένα μοιάζει , εσύ έπαιξες , εσύ να τα βρεις ..

-          Είπα θα τα βρεις και θα τα βρεις .., είπε ενώ ήταν έτοιμος να την χαστουκίσει .. Ε όχι αυτός ο άνθρωπος δεν τρώγεται με τίποτα .. Πλησίασα και του έπιασα το χέρι ..

-          Μην τολμήσεις , του είπα και του το κατέβασα κάτω απότομα ..

-          Εσύ μην ανακατεύεσαι..

-          Άκουσε με μπορεί εσύ να μην την σέβεσαι αλλά εγώ την έχω πιο πάνω και από τον ίδιο μου εαυτό  , το κατάλαβες αυτό ?, είπα αρκετά δυνατά ..

-          Μπα μπα , βλέπω έχεις καλό σύζυγο ,είπε ειρωνικά ..

-          Σε σχέση με εσένα πολύ καλύτερο .., είπα και τότε έβγαλα την επιταγή και του την έδωσα ..

-          25 χιλιάδες ευρώ , μμ πολύ γενναιόδωρο..

-          Μα Έντουαρτ ..

-          Όλα καλά Μπέλλα ..

-          Και για να ξεκαθαρίσουμε κάτι μην τολμήσετε να ξαναπλησιάσετε την Μπέλλα  και της ζητήσετε χρήματα , γιατί θα έχετε να κάνετε με μένα  , αυτό το καταλάβατε?

-          Μπα΄ τώρα φοβηθήκαμε ..

-          Μμ έχω μια πιο ενδιαφέρουσα πρόταση , αν με παρακούσεις , θα φας τα χρόνια σου στην φυλακή για εκβιασμό .. ?τι λες ?

-          Βλέπω σε έχει βάλει καλά στο βρακί της , ξέρεις ότι αυτή που προστατεύεις κάποτε γκαστρώθηκε από κάποιον ξένο ?Ε αυτό ήταν που ξεχείλισε το ποτήρι .. Έπρεπε να συγκρατηθώ, για την Μπέλλα μόνο , για κανέναν άλλο λόγο ..

-          Δεν είστε άξιος να λέγεστε πατέρας , σας λυπάμαι ..είπα και πήρα την Μπέλλα από το χέρι και φύγαμε ..

-          Μπέλλα μου είσαι καλά ?, είπα ενώ τα πρώτα δάκρυα είχαν κάνει την εμφάνιση τους ..  

-          Έντουαρτ , είπε και την αγκάλιασα κα της χάιδευα τα μαλλιά για να την ηρεμήσω ..

-          Ηρέμησε , όλα τελείωσαν ..

-          Σε ευχαριστώ για όλα .., είπε .Τότε την απομάκρυνα και την κοίταξα στα μάτια ..

-          Μπέλλα σε αγαπώ και δεν θα αφήσω κανέναν να σε πληγώσει , εγώ θα είμαι πάντα δίπλα σου , το ξέρεις  αυτό ? 

-          Το ξέρω , είπε και μου χαμογέλασε ..

-          Έτσι θέλω να σε βλέπω , μόνο να χαμογελάς .., της είπα και την κράτησα ακόμα πιο σφιχτά στην αγκαλιά μου .. Δεν θα αφήσω κανέναν να την πληγώσει , όποιος τολμήσει να το κάνει θα έχει να κάνει μαζί μου ..
                                                                                                                                                                                                

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου