Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

Γυάλινα όνειρα..



Γυάλινα όνειρα… Τι τίτλος και αυτός … Λοιπόν μια νέα ιστορία έρχεται από εμένα να σας κρατήσει συντροφιά .. Έχω γράψει κατά καιρούς για έρωτες μεγάλους που θυσιάζουν τα πάντα , που φτάνουν ακόμα και μέχρι το θάνατο …Έρωτες που βασίστηκαν πάνω στο χρήμα, δολοφονίες , θανάτους, μυστικά , οικογένειες , παιδιά … Τώρα να μου πείτε τι διαφορετικό θα έχει αυτή η ιστορία …? Την ίδια απορία έχω και εγώ .. Κάθισα και το σκέφτηκα για να βρω την διαφορά , δεν σας κρύβω ότι δυσκολεύτηκα για να βρω την απάντηση , αλλά νομίζω ότι την βρήκα ..

Αυτή η ιστορία αντιπροσωπεύει τον καθένα από εμάς .. Κάθε άτομο έχει  όνειρα ,που είτε δεν τόλμησε το ίδιο το άτομο να τα πραγματοποιήσει , διότι φοβήθηκε , είτε γιατί κάποιος του έβαλε τρικλοποδιά και εμπόδια και του στέρησε το δικαίωμα να έχει όνειρα …Έτσι και εγώ σε αυτή την ιστορία θα μιλήσω για όνειρα που νομίζεις ότι έχουν χαθεί, αλλά τελικά η ζωή σου φέρνουν τα πάνω κάτω ..

Η ηρωίδα μου , μια όμορφη κοπέλα που έχει όνειρα για το μέλλον .. Βασικό όνειρο της είναι να σπουδάσει , όμως το όνειρο της γκρεμίζεται λόγω έλλειψης χρημάτων … Τι γίνεται όμως όταν εμφανίζεται μπροστά της ένας κύριος , αρκετά πλούσιος  και της προσφέρει το όνειρο της  με κάποια ανταλλάγματα ..? Θα δεχτεί να θυσιάσει πράγματα για να πραγματοποιηθεί το όνειρο της, όπως οικογένεια , έρωτα , αγάπη ..?Είναι έτοιμη να κάνει ένα τέτοιο μεγάλο βήμα ..?Κι αν το κάνει , είναι έτοιμη να δεχτεί και τις συνέπειες , μια ζωή ξένη και γεμάτη μοναξιά … Ένα γάμο από συμφέρον , έναν χαμένο έρωτα  και όλα αυτά μόνο και μόνο για ένα όνειρο .. ?

Δεν σας λέω ότι είναι διαφορετική από τις άλλες μου ιστορίες αλλά ούτε και ίδια .. Κάθε ιστορία έχει κάτι δικό της .. Έτσι και αυτή , θα δούμε όνειρα , αγάπη , έρωτα να δαμάζονται κάτω από το βωμό των χρημάτων , των συμφερόντων … Τίποτα διαφορετικό …τίποτα ίδιο …..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου